Skærme
Fijala 3554
Stik til skærme!
Fra : Antic

Dato : 25-11-01 23:07

Jeg står i den uheldige situation at efter et indbrud har tyvene klippet
kablerne til skærmene og kun løbet med selve kabinetterne med indhold. Hvor
kan jeg få fat i nogle nye stik og evt. kabler til skærmene?
Håber i kan hjælpe.
--
Antic

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-11-01 23:37

Antic skrev i meddelelsen
<3c016c89$0$74763$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>kablerne til skærmene og kun løbet med selve kabinetterne med indhold. Hvor
>kan jeg få fat i nogle nye stik og evt. kabler til skærmene?

Synd med det indbrud! Det store spørgsmål er så om du kan sætte nye stik i
omme bagpå, eller om det er sådan en type skærm hvor stikket går ind i
"kassen" ?

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Kristian

Dato : 27-11-01 19:13

"Antic" <mike.hansenSLETDETTE@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvor
> kan jeg få fat i nogle nye stik og evt. kabler til skærmene?

Det bliver nok svært - har du ikke en forsikring der dækker?

Fra : Antic

Dato : 27-11-01 22:46

> Hvor
>
> Det bliver nok svært - har du ikke en forsikring der dækker?

Desværre nej. Jeg har dog set nogle forskellige stik hos brinck, men jeg er
ikke helt sikker på hvad det skal være for nogen. Det ville være rart hvis
nogen kunne fortælle mig hvad stikkene hedder helt nøjagtigt.
Det er ganske almindelige 15" compaq skærme, og jeg håber på at kunne lodde
nogle nye stik på.
--
Antic

Fra : Thomas Demant

Dato : 01-12-01 17:19

> [...]
> ikke helt sikker på hvad det skal være for nogen. Det ville være rart hvis
> nogen kunne fortælle mig hvad stikkene hedder helt nøjagtigt.
Hvis det bare er det stik der skal i grafikkortet, så er det er Sub-D 15 Pin
han stik. Men da brinck har mere end én type 15 pin han sub-D'er, så er det
lidt et problem. Prøv at ringe/emaile til dem. Hos den lokale elektronik bix
vidste hvad jeg mente, da jeg sagde at jeg skulle bruge sådan et stik, til
en skærm.

> Det er ganske almindelige 15" compaq skærme, og jeg håber på at kunne
lodde
> nogle nye stik på.
Det skulle være muligt, jeg gjorde det i dag, med en gammel KFC skærm, med
lidt hjælp fra http://www.epanorama.net/documents/pc/svga_wiring.html og
http://www.epanorama.net/documents/pc/vga_bd15.html.

Thomas Demant