Penis enlargement ?
Fra : Tarzan

Dato : 25-11-01 22:13

Hej
man bliver overdænget med links til websites hvor man kan få opskriften på
forstørrelse af lillepeter. De scorer sikkert kassen, men hvad er det
egentligt de sælger ? Det ser ud til at det bare er en instruktion til
selvhjælp. Er der nogen der ved hvad det går ud på, og evt hvor man kan
downloade en piratkopi af deres instruks om penisenlargement. Det lyder jo
tiltalenede sådan bare at få et par tommer mere på dyret hvis det kan lade
sig gøre.

Jeg har kun 9cm - er det ikke synd for mig ?

Hygge

Fra : LEIF ANDERSEN

Dato : 27-11-01 23:11

"Tarzan" <tarzan@qwerty.xx> skrev i en meddelelse
>. Det lyder jo
> tiltalenede sådan bare at få et par tommer mere på dyret hvis det kan lade
> sig gøre.

De siger også at spiser man mere grønt. bliver den også længere. og onanere
man hverdag skulle det også blive længere af det. det da ikke andet for end
at prøve det, der snakkes også en del om de her penispumpere. ved ikke hvad
teknikken er i det, om den pumper blodet i dyret. eller hvad der sker, så om
den kun ser større ud, men reelt ikke er det når den er stiv, vides ikke. så
hvad teknikken helt er med penis pumpere ved jeg ikke, der findes også de
her penis ringe. men om de kun hjælper på liderligheden, eller om de også
gør den et par tommer større, er jeg heller ikke klar over, men jeg tror at
de kun hjælper på liderligheden, men du må jo bare forsøge dig frem.

> Jeg har kun 9cm - er det ikke synd for mig ?

Hmm hvad fanden skal du med 9cm, ka du ikke bare leje nogen cm ud,( pas på
det kan være du skal betale skat af store størrelser, ( der var noget med
bryster og skatte fradrag lol ) . reelt kan der fuldføres sex ved 1,5 cm.
har jeg læst noget om. en lillefinger gør det jo også - såe der skal
åbenbart ikke så meget til. men det er vist nok også 7 cm inde i hulen på
qvinden, så sku man ramme punktet vist nok.

> Hygge

lige måde.. held og lykke

--
Med venlig hilsen fra