Søger sites om Dana Tyson
Fra : Per

Dato : 25-11-01 21:57

Jeg søger efter nogle sites der har info og billeder af Dana Tyson.
Jeg har prøvet med IMDB , men de har absolut intet om hende , hun er ukendt
for dem.
Dana Tyson blev bla. kendt i Seaquest hvor hun spillede Dinah (en af
Daggerne lige som
Dagwood er).
Jeg synnes det er mærkeligt at sådan et sted som IMDB ikke har noget
overhovedet
om hende.

Venligst
Per

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 26-11-01 00:22

On 25 nov 2001 Per enriched usenet with:

> [...]
> ukendt for dem.
> Dana Tyson blev bla. kendt i Seaquest hvor hun spillede Dinah (en af

Ifølge diverse Episode Guides til Seaquest var hun med i et enkelt afsnit i
anden sæson. Har hun lavet andet?

IMDB har ikke en liste over gæsteskuespillere i Seaquest, så hvis det
eneste, hun har lavet, er Seaquest, er hun ikke i deres database

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

"Gid man var ligeså smart som dig." - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil

Fra : Per

Dato : 26-11-01 14:26

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Hun vendte frygteligt tilbage i en episode mere hvor hun ville hævne sig på
ubåden Seaquest for at stoppe hende efter hun havde forsøgt at dræbe jordens
befolkning.
Og noget siger mig at man kommer til at se mere til hende da de lod hende
undslippe
i det afsnit at RTL viste her Søndag.
Ser du: Hende Dana Tyson er lidt af en sild der kan forføre og så misbruge
hendes stakkels
ofre

Venligst
Per