Forhandlere af reservedele?
Fra : Andreas Swiatek

Dato : 25-11-01 21:11

Findes der ikke nogle forhandlere på nettet, som forhandler reservedele til
rimelige priser. Så som skjolde til Aprilia Rally.
Mvh. Andreas Swiatek.

Fra : RpR

Dato : 25-11-01 21:18

> Findes der ikke nogle forhandlere på nettet, som forhandler reservedele
til
> rimelige priser. Så som skjolde til Aprilia Rally.

Lidt af hvert:
www.thansen.dk
www.scooter-racing.dk
www.protuna.dk
www.scooter-attack.com

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Lars Andersen

Dato : 26-11-01 10:09

Sig lige til, for jeg mangler også nogle skjolde til min aprilia rally. Hvor
bor du henne??

Mvh Lars

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 26-11-01 14:41

Jeg bor i nærheden af Roskilde i en by, som hedder Gadstrup.

Fra : Lars Andersen

Dato : 01-12-01 10:35

Jeg bor dog i Aalborg og har fået fat i nogle skjolde. Jeg skal dog selv
bruge forskjoldet....hvilke skjolde skal du bruge ???

Mvh Lars

Andreas Swiatek <Erne@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:hyrM7.60$t92.13297@news.get2net.dk...