Hvad skal jeg købe???
Fra : Morten Christensen

Dato : 25-11-01 18:45

Hej! Nu da jeg har fået taget alt mit tun skal jeg jo ud og have noget nyt,
men hvad syntes I det skal være??

Før havde jeg 47mm Polini Sport
cylinder, Polini speedcontrol + blæsehjul og Malossi gearing, og det var jeg
_meget_ tilfreds med.......

Har I nogle gode forslag til hvad jeg skal købe??

Jeg regner med at købe cylinder, gearing og måske variator... og det behøver
heller ikke være alt for dyrt...

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 25-11-01 18:56

Morten Christensen wrote:

> Har I nogle gode forslag til hvad jeg skal købe??

Tog de oxo gearingen? - I så fald så er de eddermame blevet hidsige.

> Jeg regner med at købe cylinder, gearing og måske variator... og det behøver heller ikke være alt for dyrt...

Malossi Sport, Malossi Multivar 2k, Malossi Torque Driver og For Race
potte. Okay okay, måske ikke helt billigt, men go opsætning :)

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 26-11-01 07:34

"Simon D. Hansen" <Sputte@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Malossi Sport, Malossi Multivar 2k, Malossi Torque Driver og For Race
> potte. Okay okay, måske ikke helt billigt, men go opsætning :)

Malossi Wild Lion kan også bruges i stedet for For Race, og den ser lidt
mere lovlig ud
Torque Driver kan undværres, medmindre du vil have et vildt bundtræk...

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Morten Christensen

Dato : 26-11-01 14:30

Ja de tog også gearingen og også min politi-sirene...

Mht. alt det tun du nævner, hvor kan det købes?? Har du et link?

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 26-11-01 16:16

www.scooter-racing.dk

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Morten Christensen

Dato : 28-11-01 17:50

Det eneste de har der er da cylinder, krumtap og cariator... hvad med alle
de andre ting i snakker om??

--
Hilsen Morten Christensen