siemens 3010 micro
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 25-11-01 17:16

Jeg har en 3010 micro med analog base, og samtidig to spørgsmål:)

1. Så vidt jeg kan se har jeg sat lydstyrken til det maksimale, men
synes stadig det er utroligt lavt - kan ofte slet ikke høre hvad der
bliver sagt i den anden ende. Er dette "normalt" for denne telefon
eller kan der gøres noget ved det?

2. En kammerat har bildt mig ind at jeg kan bruge ethvert DECT håndsæt
sammen med min base. Er det korrekt? (Lurer lige muligheden for at
spare en masse på det ekstra sæt) I Telebutikken var de helt
overbeviste om at man slet ikke kunne bruge andre håndsæt end 3010
micro - altså heller ikke f.eks. comfort eller andre Siemens håndsæt.
Er det ikke noget værre vås?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-11-01 18:08

"Jimmy Damsgård" <noname@SLETMIGnospam.dk> skrev i en meddelelse
> 2. En kammerat har bildt mig ind at jeg kan bruge ethvert DECT håndsæt
> sammen med min base. Er det korrekt?

Nja, hvis håndsættet også understøtter GAP (Generic Access Profile) så
skal alle normale funktioner kunne benyttes.

> I Telebutikken var de helt
> overbeviste om at man slet ikke kunne bruge andre håndsæt end 3010
> micro - altså heller ikke f.eks. comfort eller andre Siemens håndsæt.
> Er det ikke noget værre vås?

Jo. Alle Siemens DECT-håndsæt kan bruges. Igen kan der være småting der
ikke fungerer, men primært hvis du bruger sæt fra en anden serie.

Tillykke til Danmark - Nu med udsigt til intelligent regering
Tillykke til Århus - Nu med udsigt til intelligent borgmester

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 25-11-01 20:39

On Sun, 25 Nov 2001 18:08:23 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Nja, hvis håndsættet også understøtter GAP (Generic Access Profile) så
>skal alle normale funktioner kunne benyttes.

hmmm synes jeg ikke at have set angivet på nogle af de produkter jeg
har set på. Kender du til nogle billige håndsæt, der opfylder dette?

>Jo. Alle Siemens DECT-håndsæt kan bruges. Igen kan der være småting der
>ikke fungerer, men primært hvis du bruger sæt fra en anden serie.

OK. Håndsæt nummer to skal blot bruge basis funktionerne.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-11-01 20:50

> hmmm synes jeg ikke at have set angivet på nogle af de produkter jeg
> har set på. Kender du til nogle billige håndsæt, der opfylder dette?

Der har stået et eller andet sted på de Siemens-produkter jeg har købt.
Men nej, jeg har ikke kigget på billige produkter.