problem med udgivelse af websted
Fra : klaus

Dato : 25-11-01 16:44

Jeg har lige lavet en hjemmeside i frontpage 2000. Når jeg skal
udgive websted gider den ikke at godkende mit brugernavn og
password. Den skriver "denne handling kræver
slutbrugertilladelse...
"
Jeg har prøvet gratis webhoteller som subnet, geocities,
friserverplads men det virker bare ikke!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Jensen

Dato : 26-11-01 00:00

> Jeg har prøvet gratis webhoteller som subnet, geocities,
> friserverplads men det virker bare ikke!

Prøv www.worldonline.dk, da de som nogle af de få understøtter Frontpage
Server Extensions. Du skal dog huske at aktivere disse på din side. Når du
har gjort det får du en mail fra worldonline med dine login data.

Michael

Fra : klaus

Dato : 26-11-01 15:03

Michael Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
du
> har gjort det får du en mail fra worldonline med dine login data.

Når du mener Worldonline så koster det jo penge har jeg ret i det!?

Mvh Klaus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-11-01 16:29

Mon, 26 Nov 2001 14:02:59 +0000 (UTC), skrev klaus
<klausnissen@hotmail.com>:

>Når du mener Worldonline så koster det jo penge har jeg ret i det!?

Nej, du skal blot have et friabonnement (som naturligvis bør/skal
bruges lidt en gang imellem).

Men du self. også købe et rigtigt webhotel hos dem.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : klaus

Dato : 26-11-01 18:14

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
> bruges lidt en gang imellem).
>
> Men du self. også købe et rigtigt webhotel hos dem.
Hej Knud!

Ja det kan godt være det er mig der er dum, men jeg kan altså ikke
finde det når jeg går ind på siden. Kan du give mig adressen?

Mvh Klaus!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-11-01 23:24

Mon, 26 Nov 2001 17:14:24 +0000 (UTC), skrev klaus
<klausnissen@hotmail.com>:

>Ja det kan godt være det er mig der er dum, men jeg kan altså ikke
>finde det når jeg går ind på siden. Kan du give mig adressen?

<http://www.worldonline.dk/index.html>
Support => hjemmesider => Frontpage Extensions

Fra : Michael Jensen

Dato : 27-11-01 07:54

Hvis det er selve abonnementet du ikke kan finde så er det det der hedder
Tiscali Net, og det finder du under "Internet" på forsiden.

Michael