Tørretumbler vil ikke starte
Fra : Jan Winther

Dato : 25-11-01 16:14

Jeg har en tørretumbler, mrk. "Vølund Cylinda 120", der når jeg trykker på
START, starter lidt modvilligt, men stopper så snart jeg slipper START
knappen.

Er der nogen der kan have et forslag til hvad det kan være?

Fra : Tobias Simonsen

Dato : 26-11-01 07:45

Jan Winther wrote:

> [...]
> knappen.
>
> Er der nogen der kan have et forslag til hvad det kan være?

Det lyder lidt dumt, men mit forslag er KNAPPEN. Måske ikke direkte knappen
men mere den elektriske forbindelse bag knappen. Havde selv sådan en tosseknap
på vores gamle opvaskemaskine.

/Tobias

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 26-11-01 19:21

"Tobias Simonsen" <tobiassimonsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
knappen
> men mere den elektriske forbindelse bag knappen. Havde selv sådan en

Vores Vølund har en termosikring bag på, som springer ud hvis maskinen
bliver for varm.
Kan det være den der er gået ?
Jeg har ikke prøvet det på vores egen, men det er da et forsøg værd. Den
skal vist blot trykkes ind igen.

mvh
Bendt

Fra : Jan Winther

Dato : 26-11-01 21:15

Jeg har prøvet både dørkontakt og termosikring, det er ikke det, desværre.