/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Entourage langsom til news!?!
Fra : Thøger


Dato : 25-11-01 14:07

Er det bare mig eller er entourage vildt langsom til at hente headers fra
newsgroups?

Outlook Express gør det meget hurtigere, eller er der en indstilling i
Entourage der kan give lidt speed?

/Thøger
--
"Så godt står det ikke til med menneskehedens sag, at flertallet skulle
finde behag i det bedste. En stor hob vælger altid det dårligste."
-Seneca


 
 
Jesper Møller-Fink (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Møller-Fink


Dato : 25-11-01 14:16

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Er det bare mig eller er entourage vildt langsom til at hente headers fra
> newsgroups?
>
Det er såmend fordi suppen er den bedste news reader :)

<http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2668&db=mac>

--
mvh Jesper

Thøger (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger


Dato : 25-11-01 14:20

in article 1f3fm45.gqmyp31w5q3riN%jmfink@mac.com, Jesper Møller-Fink at
jmfink@mac.com wrote on 25/11/01 14:15:

> Thøger <tterp@mac.com> wrote:
>
>> Er det bare mig eller er entourage vildt langsom til at hente headers fra
>> newsgroups?
>>
> Det er såmend fordi suppen er den bedste news reader :)
>
> <http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2668&db=mac>
Ja ok point taken , men det er nu lækkert at have det hele samlet, så det
ville jeg foretrække... Og suppen er jo heller ikke gratis er den?

/Thøger
--
"Så godt står det ikke til med menneskehedens sag, at flertallet skulle
finde behag i det bedste. En stor hob vælger altid det dårligste."
-Seneca


Magnus Rohde (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Magnus Rohde


Dato : 25-11-01 14:41

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> in article 1f3fm45.gqmyp31w5q3riN%jmfink@mac.com, Jesper Møller-Fink at
> jmfink@mac.com wrote on 25/11/01 14:15:
>
> > Thøger <tterp@mac.com> wrote:
> >
> >> Er det bare mig eller er entourage vildt langsom til at hente headers fra
> >> newsgroups?
> >>
> > Det er såmend fordi suppen er den bedste news reader :)
> >
> > <http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2668&db=mac>
> Ja ok point taken , men det er nu lækkert at have det hele samlet, så det
> ville jeg foretrække... Og suppen er jo heller ikke gratis er den?
>

Det er Entourage jo heller ikke !

Jeg har lige skiftet fra Entourage til Eudora og MacSOUP, og det var det
værd. Begge programmer er _meget_ hurtigere; funktionaliteten er ca. den
samme til mail, til news er MacSOUP en klasse bedre (mindst).

Hvis du har problemer med hastigheden i Entourage, så prøv at genopbygge
databasen (hold alt nede under start af Entourage) evt. et "comlpete
rebuild"

Magnus

Thøger (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger


Dato : 25-11-01 15:00

in article 1f3fn45.1pqg2h7e1a5piN%magnus-marius@mail.tele.dk, Magnus Rohde
at magnus-marius@mail.tele.dk wrote on 25/11/01 14:41:

> Det er Entourage jo heller ikke !
LOL nej ok men det er Outlook Express som jeg har brugt meget til
news...

Men ok måske skulle jeg give suppen en chance...

/Thøger
--
"Så godt står det ikke til med menneskehedens sag, at flertallet skulle
finde behag i det bedste. En stor hob vælger altid det dårligste."
-Seneca


Thøger Terp (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger Terp


Dato : 25-11-01 15:26

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Men ok måske skulle jeg give suppen en chance...

Ok nu har jeg så hentet den...

Lidt asketisk hvis i spørger mig, men hvad er first impressions værd
anyhow?

Kan den ikke connecte automatisk når jeg klikker på gruppen og kan den
ikke sortere efter age så de nyeste står øverst?

/Thøger

Jesper Juellund Jens~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Juellund Jens~


Dato : 25-11-01 16:58

Thøger Terp skrev:

> Lidt asketisk hvis i spørger mig,
Tjah, faktisk er det først og fremmest den grafiske præsentation af
tråde, der er fantastisk - og som efter min mening gør, at man ikke vil
undvære MacSOUP.

> kan den ikke sortere efter age så de nyeste står øverst?
Jo. Åbn vinduet for nyhedsgruppen og vælg "Flere indstillinger..." i
lokalmenuen, der hedder "Brødtekst og overskrifter" (den er nede til
venstre). Her kan du vælge "nyeste beskeder først".

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen
E-mail: jjj@cyrk.dk
http://cyrk.dk/programmer/

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 16:57

Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Kan den ikke connecte automatisk når jeg klikker på gruppen

Det er en offline-reader, dvs du skal hente indlæg før du kan læse dem.

Du kan indstille den til enten at hente alle indlæg, eller nøjes med at
hente overskrifter, så du manuelt vælger hvilke indlæg du vil hente.
Dette kan indstilles individulet for hver gruppe.

Jeg vil anbefale dig, at du i de gruppe du ofte læser henter alle
indlæg, da MacSOUP hnter indlægene i ét hug, og det går meget hurtigere,
end hvis du henter blot nogle få indlæg med OE/E eller Netscape.

> og kan den ikke sortere efter age så de nyeste står øverst?

Jo:
klik på "age" kolonen

klik på "bodies and headers" i nederste venste hjørne af gruppens
vindue, vælg "More settings", vælg "newest messages first".

Hvad synes du iøvrigt om den grafiske præsentation af trådene?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Thøger (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger


Dato : 25-11-01 17:04

in article 1f3fsq8.1j3p8rf1xj52m7N%spam@reippuert.dk, Morten Reippuert
Knudsen at spam@reippuert.dk wrote on 25/11/01 16:57:

> Hvad synes du iøvrigt om den grafiske præsentation af trådene?

Den er da meget sød, endda med billeder (eller hvad man skal kalde de 16
gråtoner ...) og den er vild god til at få et overblik over tråden med...
Men tråden forsvinder når jeg klikker oversigten væk??

Ja jeg ved det, jeg er noget af en nutcase, men jeg synes ikke helt jeg har
set lyset endnu - og jeg mangler som sagt stadigvæk at finde en søgefunktion
der er lige så omfattende som den jeg er vandt til!

/Thøger


Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 19:33

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Den er da meget sød, endda med billeder (eller hvad man skal kalde de 16
> gråtoner ...) og den er vild god til at få et overblik over tråden med...
> Men tråden forsvinder når jeg klikker oversigten væk??

Du mener ?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Thøger (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger


Dato : 25-11-01 19:48

in article 1f3g0ce.4tybi619t1ysmN%spam@reippuert.dk, Morten Reippuert
Knudsen at spam@reippuert.dk wrote on 25/11/01 19:33:

> Du mener ?

Jeg tror at det er fordi den nu er læst, at den forsvinder... Men jeg har nu
valgt "All" i stedet for bare at vise mig "Unread".

Eller hvad mente du?


Thøger Terp (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger Terp


Dato : 25-11-01 20:25

Hvor fastlægger jeg signature i SOUP?

/Thøger

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 21:26

Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hvor fastlægger jeg signature i SOUP?

kontrolpanelet "internet"

Systemmappe -> kontrolpaneler - internet - Personal

eller vælg "File" -> "Open Internet Config" inde fra MacSOUP

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Jesper Møller-Fink (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Møller-Fink


Dato : 25-11-01 21:42

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:
>
> > Hvor fastlægger jeg signature i SOUP?
>
> kontrolpanelet "internet"
>
> Systemmappe -> kontrolpaneler - internet - Personal
>
> eller vælg "File" -> "Open Internet Config" inde fra MacSOUP

Ja - suppen er vel efterhånden det eneste internetprog. der respekterer
internet-kontrolpanelet?!

Jeg tror at det er et af de største irritationsmomenter ved MS's
programmer - at de ikke respekterer mange af Mac OS's
'kontrol-muligheder'...

--
mojn, Jesper:

»hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
busstationen torsdag d. 22 nov.?!«

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 20:50

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> > Du mener ?
>
> Jeg tror at det er fordi den nu er læst, at den forsvinder... Men jeg har nu
> valgt "All" i stedet for bare at vise mig "Unread".
>
> Eller hvad mente du?

at jeg ikke vidste hvad du mente.

skal vi tage den forfra

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Michael Holm (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 25-11-01 17:05

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:
>
> > Kan den ikke connecte automatisk når jeg klikker på gruppen
>
> Det er en offline-reader, dvs du skal hente indlæg før du kan læse dem.
>
> Du kan indstille den til enten at hente alle indlæg, eller nøjes med at
> hente overskrifter, så du manuelt vælger hvilke indlæg du vil hente.
> Dette kan indstilles individulet for hver gruppe.
>
> Jeg vil anbefale dig, at du i de gruppe du ofte læser henter alle
> indlæg, da MacSOUP hnter indlægene i ét hug, og det går meget hurtigere,
> end hvis du henter blot nogle få indlæg med OE/E eller Netscape.
>
> > og kan den ikke sortere efter age så de nyeste står øverst?
>
> Jo:
> klik på "age" kolonen
>
> klik på "bodies and headers" i nederste venste hjørne af gruppens
> vindue, vælg "More settings", vælg "newest messages first".


æv både jesper og dig skriver hurtigere end mig
--
Michael Holm
kiaikido@mac.com
http://ki-aikido.homepage.dk

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 19:33

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

>
> æv både jesper og dig skriver hurtigere end mig

Ææ bææ )-

michael er langsom, michael er langsom, michael er langsom, michael er
langsom, michael er langsom, michael er langsom, michael er langsom,
michael er langsom, michael er langsom, michael er langsom, michael er
langsom, michael er langsom, michael er langsom



--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Michael Holm (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 25-11-01 23:15

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:
>
> >
> > æv både jesper og dig skriver hurtigere end mig
>
> Ææ bææ )-
>
> michael er langsom, michael er langsom, michael er langsom, michael er
> langsom, michael er langsom, michael er langsom, michael er langsom,
> michael er langsom, michael er langsom, michael er langsom, michael er
> langsom, michael er langsom, michael er langsom
>
>


ja ja, så snart man vender ryggen til for at holde kærsten i hånden mens
man ser the mexican, med B. pit og jule roberts, bliver man moppet, nå
heldigvisvis skulle hun lufte hunden, så man lige kunne snige sig
tilbage til sin elskerinde, miss Ruby glæder mig nu til imorgen -
tibage på jobbet så man kan være online hele tiden, og havde ens
applescript til at tjecke suppen hver anden minut !
Og måske prøve "vildsvinet" Hr. David B. lavede jo lidt reklame for den
et andet sted i tråden

nat nat

--
Michael Holm
kiaikido@mac.com
http://ki-aikido.homepage.dk

Christian Bech (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 26-11-01 13:06

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:
>
> > Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:
> >
> > >
> > > æv både jesper og dig skriver hurtigere end mig
> >
> > Ææ bææ )-
> >
> > michael er langsom, michael er langsom, michael er langsom, michael er
> > langsom, michael er langsom, michael er langsom, michael er langsom,
> > michael er langsom, michael er langsom, michael er langsom, michael er
> > langsom, michael er langsom, michael er langsom
> >
> >
>
>
> ja ja, så snart man vender ryggen til for at holde kærsten i hånden mens
> man ser the mexican, med B. pit og jule roberts, bliver man moppet, nå
> heldigvisvis skulle hun lufte hunden, så man lige kunne snige sig
> tilbage til sin elskerinde, miss Ruby glæder mig nu til imorgen -
> tibage på jobbet så man kan være online hele tiden, og havde ens
> applescript til at tjecke suppen hver anden minut !

Hovsa - er det et Applescript du kunne have lyst til at dele ud af? Jeg
sidder nemlig med det samme problem med en alt for hurtig forbindelse og
en offline-newsreader.

--
Christian

Michael Holm (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 26-11-01 13:13

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

>
> >
> > ja ja, så snart man vender ryggen til for at holde kærsten i hånden mens
> > man ser the mexican, med B. pit og jule roberts, bliver man moppet, nå
> > heldigvisvis skulle hun lufte hunden, så man lige kunne snige sig
> > tilbage til sin elskerinde, miss Ruby glæder mig nu til imorgen -
> > tibage på jobbet så man kan være online hele tiden, og havde ens
> > applescript til at tjecke suppen hver anden minut !
>
> Hovsa - er det et Applescript du kunne have lyst til at dele ud af? Jeg
> sidder nemlig med det samme problem med en alt for hurtig forbindelse og
> en offline-newsreader.

selvfølgelig, jeg rippede det fra en anden herinde

on idle
tell application "MacSOUP"
with timeout of 30 * 60 seconds
connect with fetching news, fetching tagged
headers and sending
end timeout

end tell

return 60 * 9 -- returner om ni min
end idle



Jeg slettede en del fra det oprindelige så at MacSoup ikke kommer frem
hver gang den har haft forbindelse...



--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Christian Bech (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 26-11-01 13:39

Michael Holm <virkerikke@anthro.dk> wrote:


> selvfølgelig, jeg rippede det fra en anden herinde

Tak! Jeg glæder mig til at få den til at køre. Lige nu giver den en
syntaksfejl, men det skyldes sikkert, at jeg ikke har erfaring med Apple
Script

--
Christian

Michael Holm (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 26-11-01 14:14

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> Michael Holm <virkerikke@anthro.dk> wrote:
>
>
> > selvfølgelig, jeg rippede det fra en anden herinde
>
> Tak! Jeg glæder mig til at få den til at køre. Lige nu giver den en
> syntaksfejl, men det skyldes sikkert, at jeg ikke har erfaring med Apple
> Script

det har jeg heller ikke.. sender dig lige filen offlist
--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Christian Bech (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 29-11-01 14:02

Michael Holm <virkerikke@anthro.dk> wrote:


> > > selvfølgelig, jeg rippede det fra en anden herinde
> >
> > Tak! Jeg glæder mig til at få den til at køre. Lige nu giver den en
> > syntaksfejl, men det skyldes sikkert, at jeg ikke har erfaring med Apple
> > Script
>
> det har jeg heller ikke.. sender dig lige filen offlist

Og det hjalp - lækkert lille script. Tak for det!

--
Christian

Michael Holm (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 25-11-01 17:01

Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Thøger <tterp@mac.com> wrote:
>
> > Men ok måske skulle jeg give suppen en chance...
>
> Ok nu har jeg så hentet den...
>
> Lidt asketisk hvis i spørger mig, men hvad er first impressions værd
> anyhow?

Enig, dejligt

men jeg syntes tilgengæld at Entourage er fedt til alt andet (mail,
kaldender, huskesedler, adressebog - hvor man kan drag and drop billeder
af ens kontakter - sødt

Den er bare extrem langsom om at åbne i X beta-versionen, + den skal
force quites engang imellem

>
> Kan den ikke connecte automatisk når jeg klikker på gruppen og kan den
> ikke sortere efter age så de nyeste står øverst?

når du har et "nyhedsgruppevindue" åbent er der forskellige
indstillingsmuligheder nede i højre hjørne. først "all >" og derefter
"bodies and Headers >"
Under sidstnævntes rullemenu hedder det nederste punkt "more settings.."
herunder kan du vælge om de nyeste eller ældste skal stå øverst !


i det hele taget er der så rigtig mange sorteringsmuligheder !



> /Thøger


--
Michael Holm
kiaikido@mac.com
http://ki-aikido.homepage.dk

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 15:05

Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> til news er MacSOUP en klasse bedre (mindst).

unfair sammenligning - det er at sammenligne en Trabant med en Ferrari.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Magnus Rohde (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Magnus Rohde


Dato : 25-11-01 15:13

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:
>
> > til news er MacSOUP en klasse bedre (mindst).
>
> unfair sammenligning - det er at sammenligne en Trabant med en Ferrari.

Sku' det nu være unfair ? ;)

De er da begge biler med fire hjul, og der er da sikkert nogen der
hellere vil køre i Ferrari end Trabant.

Magnus

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 16:35

Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> De er da begge biler med fire hjul, og der er da sikkert nogen der
> hellere vil køre i Ferrari end Trabant.

Hvis man skal transpotere ølkasser og cykler, eller to børn er trabanten
afgjort det bedste valg af de to biler - den kan bruges til alle de krav
man normalt stiller til en bil. Ferrarien kan kun det den er designet
til, men den er en hel del bedre end Trabanten til netop dette formål,
og formegenlig også sjovere.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Jesper Haaber Gyllin~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Haaber Gyllin~


Dato : 25-11-01 14:45

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> in article 1f3fm45.gqmyp31w5q3riN%jmfink@mac.com, Jesper Møller-Fink at
> jmfink@mac.com wrote on 25/11/01 14:15:
>
> > Thøger <tterp@mac.com> wrote:
> >
> >> Er det bare mig eller er entourage vildt langsom til at hente headers fra
> >> newsgroups?
> >>
> > Det er såmend fordi suppen er den bedste news reader :)
> >
> > <http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2668&db=mac>
> Ja ok point taken , men det er nu lækkert at have det hele samlet, så det
> ville jeg foretrække... Og suppen er jo heller ikke gratis er den?
>
> /Thøger

Nej, men hvis du mener at de der 20 DM gør at du hellere vil bruge
Entourage, så er det fordi du aldrig har prøvet MacSOUP ?!

Har du først brugt den i en uge, så vender du ALDRIG tilbage noget
andet.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 15:06

Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> Har du først brugt den i en uge, så vender du ALDRIG tilbage noget
> andet.

Enig, macSOUP er mit bedste argument for at beholde mac'en til fordel
for en PC [rolig, jeg kan også finde andre...]

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

David Blangstrup (25-11-2001)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 25-11-01 21:50

On 25.11.2001 14:45, in article 1f3fnkx.d9hadrwzj3weN%jesper@gylling.net,
"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote:

> Thøger <tterp@mac.com> wrote:
>
>> in article 1f3fm45.gqmyp31w5q3riN%jmfink@mac.com, Jesper Møller-Fink at
>> jmfink@mac.com wrote on 25/11/01 14:15:
>>
>>> Thøger <tterp@mac.com> wrote:
>>>
>>>> Er det bare mig eller er entourage vildt langsom til at hente headers fra
>>>> newsgroups?
>>>>
>>> Det er såmend fordi suppen er den bedste news reader :)
>>>
>>> <http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2668&db=mac>
>> Ja ok point taken , men det er nu lækkert at have det hele samlet, så det
>> ville jeg foretrække... Og suppen er jo heller ikke gratis er den?
>>
>> /Thøger
>
> Nej, men hvis du mener at de der 20 DM gør at du hellere vil bruge
> Entourage, så er det fordi du aldrig har prøvet MacSOUP ?!
>
> Har du først brugt den i en uge, så vender du ALDRIG tilbage noget
> andet.

Sludder. Hogwasher er ti gange bedre og har ikke den antikke fornemmelse.
- David


Jesper Møller-Fink (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Møller-Fink


Dato : 25-11-01 22:02

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> On 25.11.2001 14:45, in article 1f3fnkx.d9hadrwzj3weN%jesper@gylling.net,
> "Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote:
>
> > Har du først brugt den i en uge, så vender du ALDRIG tilbage noget
> > andet.
>
> Sludder. Hogwasher er ti gange bedre og har ikke den antikke fornemmelse.

Nej, suppen er faktisk bedre.


--
mojn, Jesper:

»hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
busstationen torsdag d. 22 nov.?!«

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 23:23

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Nej, suppen er faktisk bedre.

Så er det nu david skal svare: "Nej, vasken er faktisk bedre", så vi kan
gå genereret nogle indlæg i gruppen igen efter knapt en uge med
problemer hos flere ISP'ere.



--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Jesper Møller-Fink (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Møller-Fink


Dato : 25-11-01 23:28

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:
>
> > Nej, suppen er faktisk bedre.
>
> Så er det nu david skal svare: "Nej, vasken er faktisk bedre", så vi kan
> gå genereret nogle indlæg i gruppen igen efter knapt en uge med
> problemer hos flere ISP'ere.

Netop - han er lidt langsom til at svare, ik'? :)


--
mojn, Jesper:

»hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
busstationen torsdag d. 22 nov.?!«

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 23:36

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> > Så er det nu david skal svare: "Nej, vasken er faktisk bedre", så vi kan
> > gå genereret nogle indlæg i gruppen igen efter knapt en uge med
> > problemer hos flere ISP'ere.
>
> Netop - han er lidt langsom til at svare, ik'? :)

skal jeg ikke oponere på davids vegne ?

"Nej, vasken er faktisk bedre"

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Jesper Møller-Fink (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Møller-Fink


Dato : 26-11-01 00:05

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:
>
> > > Så er det nu david skal svare: "Nej, vasken er faktisk bedre", så vi kan
> > > gå genereret nogle indlæg i gruppen igen efter knapt en uge med
> > > problemer hos flere ISP'ere.
> >
> > Netop - han er lidt langsom til at svare, ik'? :)
>
> skal jeg ikke oponere på davids vegne ?
>
> "Nej, vasken er faktisk bedre"

Egentlig mener jeg at suppen er allerbedst.

--
mojn, Jesper:

»hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
busstationen torsdag d. 22 nov.?!«

Jesper Haaber Gyllin~ (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Haaber Gyllin~


Dato : 26-11-01 00:20

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:
>
> > Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:
> >
> > > > Så er det nu david skal svare: "Nej, vasken er faktisk bedre", så vi kan
> > > > gå genereret nogle indlæg i gruppen igen efter knapt en uge med
> > > > problemer hos flere ISP'ere.
> > >
> > > Netop - han er lidt langsom til at svare, ik'? :)
> >
> > skal jeg ikke oponere på davids vegne ?
> >
> > "Nej, vasken er faktisk bedre"
>
> Egentlig mener jeg at suppen er allerbedst.

Hvis man er lidt radikal så kan vasken altså også være ret god........
på den anden side så er Entourage måske slet ikke så tosset alligevel og
dog.........

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

David Blangstrup (26-11-2001)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 26-11-01 00:34

In article <1f3ge7c.m8r4s91kluerkN%jesper@gylling.net>, Jesper Haaber
Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:
>
> > Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:
> >
> > > Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:
> > >
> > > > > Så er det nu david skal svare: "Nej, vasken er faktisk bedre", så vi
> > > > > kan
> > > > > gå genereret nogle indlæg i gruppen igen efter knapt en uge med
> > > > > problemer hos flere ISP'ere.
> > > >
> > > > Netop - han er lidt langsom til at svare, ik'? :)
> > >
> > > skal jeg ikke oponere på davids vegne ?
> > >
> > > "Nej, vasken er faktisk bedre"
> >
> > Egentlig mener jeg at suppen er allerbedst.
>
> Hvis man er lidt radikal så kan vasken altså også være ret god........
> på den anden side så er Entourage måske slet ikke så tosset alligevel og
> dog.........

LOL
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Morten Reippuert Knu~ (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 26-11-01 02:03

dJesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Egentlig mener jeg at suppen er allerbedst.

nej den er ej!

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Jesper Møller-Fink (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Møller-Fink


Dato : 26-11-01 09:35

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> dJesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:
>
> > Egentlig mener jeg at suppen er allerbedst.
>
> nej den er ej!

Suppen er bedre!

--
mojn, Jesper:

»hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
busstationen torsdag d. 22 nov.?!«

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 15:06

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Ja ok point taken , men det er nu lækkert at have det hele samlet, så det
> ville jeg foretrække...

I så fald bør du vælge Netscape. OE/Enturage til mac, er de ringeste
news klienter jeg hidtil er stødt på.

MacSOUP kan i øvrigt automatisk bruge Emailer og Eudora til e-mail.
Desværre er OE/entourage aldrig blevet tilføjet, da "Internetconfig"
underligt nok ikke bruges til denne funktion

Den eneste funktion jeg savner i MacSUOP er en "in-line" stavekontrol
til at fange mine taste-fejl og minde mig om min manglende
koncentration, når jeg skriver.

> Og suppen er jo heller ikke gratis er den?

25$ shareware, men den er fuldt funktionsdygtig selv den er
uregistreret.

Eneste forskelle er:
At du når du når macSPUP startes mindes om at den er uregistreret og
skal klikke i en dialog for at komme videre.
At _vi_ i din "user-agent" headder kan se at den er uregistreret, da
macsoup som standart er sat op til at vise afsenderens user-agent id
sammen med navn, afsender, alder osv.. Stefan Hallers løsning er
elegant: gruppepres

NB. jeg vil opfordre dig til at betale dit shareware fee, hvis du vælger
at bruge macSOUP - ikke nødvendigvis fra en moralsk synsvinkel, men det
er utvivlsomt en gulerod for Stefan Haller, i hans arbejde med at
færdiggøre carbon udgave af MacSUOP. Såvidt jeg ved er MacSOUP et
fritidsprojekt fra hans side. and a dam good one...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Janus Sandsgaard (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 25-11-01 20:29

spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) writes:

> Den eneste funktion jeg savner i MacSUOP er en "in-line"
> stavekontrol til at fange mine taste-fejl og minde mig om min
> manglende koncentration, når jeg skriver.

Skal vi ikke gætte på at det er med i den kommende udgave til OSX?

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.
Deal with it!

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 21:27

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> > Den eneste funktion jeg savner i MacSUOP er en "in-line"
> > stavekontrol til at fange mine taste-fejl og minde mig om min
> > manglende koncentration, når jeg skriver.
>
> Skal vi ikke gætte på at det er med i den kommende udgave til OSX?

Jeg håber, men kan carbon programmer få adgang til "spell-services"?
Ellers tror jeg ikke på det.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Janus Sandsgaard (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 26-11-01 11:40

spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) writes:

> Jeg håber, men kan carbon programmer få adgang til "spell-services"?
> Ellers tror jeg ikke på det.

Det ved jeg faktisk ikke.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.
Deal with it!

N/A (25-11-2001)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 25-11-01 15:07



Thøger (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger


Dato : 25-11-01 15:07

in article 1f3fnf8.1mh2vx36tkzotN%spam@reippuert.dk, Morten Reippuert
Knudsen at spam@reippuert.dk wrote on 25/11/01 14:58:

> I så fald bør du vælge Netscape. OE/Enturage til mac, er de ringeste
> news klienter jeg hidtil er stødt på.
Der er jeg så ikke helt enig jeg synes sgu microsofts macafdeling gør et
bedre stykke arbejde end de fleste andre softwarefirmaer!

>NB. jeg vil opfordre dig til at betale dit shareware fee,
Det kan du regne med! Er det godt (og bruger jeg det...) så betaler jeg!

/Thøger
--
"Så godt står det ikke til med menneskehedens sag, at flertallet skulle
finde behag i det bedste. En stor hob vælger altid det dårligste."
-Seneca




Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 16:35

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> > I så fald bør du vælge Netscape. OE/Enturage til mac, er de ringeste
> > news klienter jeg hidtil er stødt på.

> Der er jeg så ikke helt enig jeg synes sgu microsofts macafdeling gør et
> bedre stykke arbejde end de fleste andre softwarefirmaer!

Helt enig i dit syn på MS's mac-afdeling. Jeg bruger selv IE, Enourage
og Word _hver_ dag fordi det er de bedste produkter til det jeg bruger
dem til.

Men det ændrer ikke ved at news klienten i OE/Entourage er fornærmende
ringe. Man kan eks. ikke sortere indlæg efter dato, forfatter osv. og
samle dem efter tråd. Man kan ikke nøjes med at lade OE/E vise "nye"
indlæg på serveren (både læst og ulæst). Den kan ikke bruges som offline
reader osv., jeg kunne blive ved... Jeg er ikke stødt på en eneste
newsklient til mac der er så ringe som OE/E.

Jeg vil derfor fastholde at Netscape er den bedste alt-i-et løsning, til
news, mail og adressebog. Jeg bruger ikke selv Netscape.

Word kan også bruges til at redigere billeder, men det er ærlig talt
ikke specielt godt til formålet

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Thøger Terp (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger Terp


Dato : 25-11-01 16:46

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

>Helt enig i dit syn på MS's mac-afdeling. Jeg bruger selv IE, Enourage
>og Word _hver_ dag fordi det er de bedste produkter til det jeg bruger
>dem til.

Ok så forstår vi hinanden

>Man kan eks. ikke sortere indlæg efter dato

Øh jo, hvis vi mener det samme med det...

>Den kan ikke bruges som offline reader

Nej det er rigtigt nok, men det er mig nu lige meget.

Jeg synes SOUP kræver lidt tilvænning, men jeg skal nok prøve at tage
mig sammen

/Thøger

Thøger (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger


Dato : 25-11-01 16:55

Lille tilføjelse:

Man kan i OE/Entourage bla. sortere efter "from" det må være det samme som
forfatter, "Subject" tråd og "Sent" som da er dato eller har jeg misforstået
noget?

Udover det kan man søge indlæg efter alt muligt, og det kan jeg ikke finde i
SOUP, dvs jeg kan ikke finde den her tråd mere i SOUP, den er bare væk lige
pludseligt..??

/Thøger


Michael Holm (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 25-11-01 17:05

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Lille tilføjelse:
>
> Man kan i OE/Entourage bla. sortere efter "from" det må være det samme som
> forfatter, "Subject" tråd og "Sent" som da er dato eller har jeg misforstået
> noget?
>
> Udover det kan man søge indlæg efter alt muligt, og det kan jeg ikke finde i
> SOUP, dvs jeg kan ikke finde den her tråd mere i SOUP, den er bare væk lige
> pludseligt..??
>
> /Thøger
har du den sat op til kun at vise "unread" (det er vist standard)


--
Michael Holm
kiaikido@mac.com
http://ki-aikido.homepage.dk

Thøger Terp (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger Terp


Dato : 25-11-01 17:24

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> har du den sat op til kun at vise "unread" (det er vist standard)

Ja takker, nu kan jeg se dem igen

Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 17:28

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Lille tilføjelse:
>
> Man kan i OE/Entourage bla. sortere efter "from" det må være det samme som
> forfatter, "Subject" tråd og "Sent" som da er dato eller har jeg misforstået
> noget?

nej, du har forstået det

> Udover det kan man søge indlæg efter alt muligt, og det kan jeg ikke finde i
> SOUP, dvs jeg kan ikke finde den her tråd mere i SOUP, den er bare væk lige
> pludseligt..??

prøv at trykke æble+3, så skulle alle indlæg blive vist.
æble+1 viser ulæste
æble+2 viser læste
æble+4 viser "tagged"
æble+5 viser nye indlæg

(det er iøvrigt slet ikke nødvendigt at bruge æble tasten til disse
genveje)

hvis ikke du vil bruge genveje klikker du i nederste venstre hjørne,
hvor der sansynligvis nu står "unread". Næsten alle funktioner har
genvejs taster og jeg vil tro at de fleste brugere her i gruppen
sjældent bruge musen i MacSOUP. Du svarer på et indlæg med "F" (ikke
æble+F)

Søgefunktionerne er fremragende når man har vennet sig til dem, men du
kan kun søge i indlæg du har offline

Åben gruppen du vil søge i, og vælg om du vil søge i alle indlæg, læset
indlæg etc. Tryk æble+F og indstil din søgning (vælg "body" hvis du vil
søge i selve indlæget frem for i en headder).

Dine "hits" vil blive mærket med en sort prik ("tag") i yderste venstre
kollonne.

Hvis du vil forfine din søgning kan du søge videre i de indlæg den
forrige søgning fandt, ved at vælge "tagged" (æble+4) i nederste venstre
hjørne af gruppe vinduet, marker alle indlæg og "untag" dem (æble+alt+T)
Derefter kan du fortage en ny søgning i de indlæg forrige søgning fandt.

Det virker en smule omstændigt, at man ikke kan søge på flere kriterier
samtidig, men det er efter tilvending faktisk meget effektivt.

eks. har jeg omkring 60000 indlæg fra dk.edb.mac, og en full-text search
klares lyn-hurtig når man tager betragtning at der er tale om en
database på over 100MB ren text.

Kill filteret er også fremragende og kan bruges til både at skjule
indlæg og tråde samt til at markere ("tagge") indlæg og tråde.
Selv komplicerede operationer som OE og andre newsklienter ikke kan
klare, kan fortages i en snæver vending, men det kræver kendskab til
syntaksen.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Thøger (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger


Dato : 25-11-01 18:38

in article 1f3ftws.f1b7b92ysn4hN%spam@reippuert.dk, Morten Reippuert Knudsen
at spam@reippuert.dk wrote on 25/11/01 17:27:

> Thøger <tterp@mac.com> wrote:
>
>> Lille tilføjelse:
>>
>> Man kan i OE/Entourage bla. sortere efter "from" det må være det samme som
>> forfatter, "Subject" tråd og "Sent" som da er dato eller har jeg misforstået
>> noget?
>
> nej, du har forstået det
>
>> Udover det kan man søge indlæg efter alt muligt, og det kan jeg ikke finde i
>> SOUP, dvs jeg kan ikke finde den her tråd mere i SOUP, den er bare væk lige
>> pludseligt..??
>
> prøv at trykke æble+3, så skulle alle indlæg blive vist.
> æble+1 viser ulæste
> æble+2 viser læste
> æble+4 viser "tagged"
> æble+5 viser nye indlæg
>
> (det er iøvrigt slet ikke nødvendigt at bruge æble tasten til disse
> genveje)
>
> hvis ikke du vil bruge genveje klikker du i nederste venstre hjørne,
> hvor der sansynligvis nu står "unread". Næsten alle funktioner har
> genvejs taster og jeg vil tro at de fleste brugere her i gruppen
> sjældent bruge musen i MacSOUP. Du svarer på et indlæg med "F" (ikke
> æble+F)
>
> Søgefunktionerne er fremragende når man har vennet sig til dem, men du
> kan kun søge i indlæg du har offline
>
> Åben gruppen du vil søge i, og vælg om du vil søge i alle indlæg, læset
> indlæg etc. Tryk æble+F og indstil din søgning (vælg "body" hvis du vil
> søge i selve indlæget frem for i en headder).
>
> Dine "hits" vil blive mærket med en sort prik ("tag") i yderste venstre
> kollonne.
>
> Hvis du vil forfine din søgning kan du søge videre i de indlæg den
> forrige søgning fandt, ved at vælge "tagged" (æble+4) i nederste venstre
> hjørne af gruppe vinduet, marker alle indlæg og "untag" dem (æble+alt+T)
> Derefter kan du fortage en ny søgning i de indlæg forrige søgning fandt.
>
> Det virker en smule omstændigt, at man ikke kan søge på flere kriterier
> samtidig, men det er efter tilvending faktisk meget effektivt.
>
> eks. har jeg omkring 60000 indlæg fra dk.edb.mac, og en full-text search
> klares lyn-hurtig når man tager betragtning at der er tale om en
> database på over 100MB ren text.
>
> Kill filteret er også fremragende og kan bruges til både at skjule
> indlæg og tråde samt til at markere ("tagge") indlæg og tråde.
> Selv komplicerede operationer som OE og andre newsklienter ikke kan
> klare, kan fortages i en snæver vending, men det kræver kendskab til
> syntaksen.

Tak for alle svarene, jeg er blevet en del klogere...

Nu for vi se i den kommende uge, om SOUP kan leve op til jeres roser

/Thøger


Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 17:27

Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Ok så forstår vi hinanden
>
> >Man kan eks. ikke sortere indlæg efter dato
>
> Øh jo, hvis vi mener det samme med det...

Det gør vi ikke, OE kan ikke holde indlægene i samme tråd, med mindre
man sorterer efter "subject"

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

David Blangstrup (25-11-2001)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 25-11-01 21:44

On 25.11.2001 17:27, in article 1f3fttw.1ac35hl1i952e3N%spam@reippuert.dk,
"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote:

> Thøger Terp <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote:
>
>> Ok så forstår vi hinanden
>>
>>> Man kan eks. ikke sortere indlæg efter dato
>>
>> Øh jo, hvis vi mener det samme med det...
>
> Det gør vi ikke, OE kan ikke holde indlægene i samme tråd, med mindre
> man sorterer efter "subject"
Jo den kan. Man skal bare trykke 'sent', markere et indlæg og SÅ gå i
menuen view og vælge 'threaded'.
- David


Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 23:23

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Jo den kan. Man skal bare trykke 'sent', markere et indlæg og SÅ gå i
> menuen view og vælge 'threaded'.

hvorefter den ændrer sorteringen tilbage til "subject", altså kan den
ikke.

sorry david

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

David Blangstrup (26-11-2001)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 26-11-01 00:37

In article <1f3g8rs.y6x2jz1f16pw6N%spam@reippuert.dk>, Morten Reippuert
Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:
>
> > Jo den kan. Man skal bare trykke 'sent', markere et indlæg og SÅ gå i
> > menuen view og vælge 'threaded'.
>
> hvorefter den ændrer sorteringen tilbage til "subject", altså kan den
> ikke.
>
> sorry david
Jeg kan altså godt få den til det. I OfficeX. Man skal bare være lidt
forsigtig. Når du har markeret et emne, valgt thread, så skal du åbne
det med spacebar, og bruge den derned ad.
- David

--
http://david.blangstrup.dk

(Lars Kristian S (25-11-2001)
Kommentar
Fra : (Lars Kristian S


Dato : 25-11-01 14:29

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Er det bare mig eller er entourage vildt langsom til at hente headers fra
> newsgroups?

Ja. Også X-versionen. Det er så langsomt, så det nærmer sig det
uanvendelige....

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen
musiker & musikpædagog

David Blangstrup (25-11-2001)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 25-11-01 21:41

On 25.11.2001 14:07, in article B826AB92.41F%tterp@mac.com, "Thøger"
<tterp@mac.com> wrote:

> Er det bare mig eller er entourage vildt langsom til at hente headers fra
> newsgroups?
>
> Outlook Express gør det meget hurtigere, eller er der en indstilling i
> Entourage der kan give lidt speed?
>
> /Thøger

Min Entourage er hurtig Og lyt ikke til alt deres suppesnak. Jeg venter
på Hogwasher.
- David


Morten Reippuert Knu~ (25-11-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 25-11-01 23:23

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Jeg venter på Hogwasher.

bloatware

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

David Blangstrup (26-11-2001)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 26-11-01 00:38

In article <1f3g919.1m5z006it1fyqN%spam@reippuert.dk>, Morten Reippuert
Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:
>
> > Jeg venter på Hogwasher.
>
> bloatware

Nix, suppen er antic-ware.
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Thøger (26-11-2001)
Kommentar
Fra : Thøger


Dato : 26-11-01 15:04

in article B826AB92.41F%tterp@mac.com, Thøger at tterp@mac.com wrote on
25/11/01 14:07:

> Er det bare mig eller er entourage vildt langsom til at hente headers fra
> newsgroups?

Correction... Det gælder kun dk.edb.mac alle andre newsgroups tømmer den
hurtigt, og det er ligegyldigt om jeg kører over sunsite eller stofanets
egen newsserver.

/Thøger
--
"Så godt står det ikke til med menneskehedens sag, at flertallet skulle
finde behag i det bedste. En stor hob vælger altid det dårligste."
-Seneca


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408645
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste