Flere Identiteter på Outlook
Fra : Dan Andersen

Dato : 25-11-01 13:44

Er det muligt at lave flere identiteter på Outlook i lighed med de
muligheder man kan på Outlook Express?

Med venlig hilsen, Dan Andersen

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 25-11-01 20:04

Dan Andersen <dan@dbamott.dk> skrev i en
> Er det muligt at lave flere identiteter på Outlook i lighed med de
> muligheder man kan på Outlook Express?

Først: Jeg bruger Outllook 2000 og mit svar baserer sig på det.

Nej ikke på samme måde som i OE, men du kan også i Outlook have flere
mailkonti og sende fra dem individuelt efter behov.
Sammen med en bunke regler syntes jeg på mange måde det er nemmere end OE
fordi man har alle sine mails samlet et sted og ikke hele tiden lige skal
skifte identitet for at læse en gammel mail.
Hvis problemet er at forskellige mennesker skal have adgang til samme
Outlook men ikke må se hinandens mails kunne man lave forskellige .pst-filer
og så beskytte dem med et password. Det er ikke en optimal løsning men det
kan lade sig gøre.

Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 27-11-01 18:28

A dude from the usenet called "Ole Gaarde Kristensen"
<netpost98@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og så beskytte dem med et password. Det er ikke en optimal løsning men det

Jeg kan ikke huske hvordan, men man kan godt gøre noget så Outlook
spørger om bruger når man starter Outlook. Det er noget med brugere
under kontrolpanelet. Jeg ved det fordi jeg engang kæmpede for at få
det fjernet

--
Palle Hans Jensen

If the pen is mightier than the sword, and a picture
is worth a thousand words, how dangerous is a fax?

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-12-01 01:04

Jeg har stillet spørgsmålet for et stykke tid siden uden dog at få et
tilfredstillende svar
Problemet er at jeg gerne vil kunne anvende forskellige afsender e-mail
adresser - alt efter hvilken "kasket" jeg har på.
Det kan lade sig gøre i OE, men tilsyndeladende ikke i Outlook. Eller kan
det??

Fra : Allan B. Bojsen

Dato : 04-12-01 10:35

On Tue, 4 Dec 2001 01:03:55 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

> [...]
>adresser - alt efter hvilken "kasket" jeg har på.
>Det kan lade sig gøre i OE, men tilsyndeladende ikke i Outlook. Eller kan

Når du har operret en ny email (og naturligvis flere konti), skulle
det gerne være muligt at klikke på en lille pil oppe ved Sebd-knappen
(pilen peger nedad). På listen vælger du den afsenderadresse du ønsker
at anvende.
Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk