Sort skærm med Geforce3...
Fra : Emil Rune

Dato : 25-11-01 13:16

Hej gruppe, håber i kan hjælpe mig.

Jeg har for nylig investeret i et Geforce3 Ti200 kort fra Asus. mit system
har kørt fint før, nu er problemet bare at skærmen nogle gange går
fuldstændig i sort (der er dog enkelte grønne pixels i det ene hjørne) under
Windows 2000 opstart. Jeg er også ude for at systemet nogle gange under
opstart kommer med en blå skærm og melder om "Bad_Config_Error" eller noget
i den stil og så kan jeg kun genstarte. Når jeg til sidst endelig kommer ind
i win2k kører det hele tilsyneladende fint. Mit system er følgende:

AMD Athlon 1.2GHz
Asus A7V MB
256 MB Kingston pc133 ram
IBM Deskstar 40GB
SB live
Asus Geforce3 Ti200

Windows 2000 professional (SP2)
Properitære Asus drivere (21.81)

Al hjælp vil blive påskønnet ;)

På forhånd tak
Emil Rune
erune@worldonline.dk

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 25-11-01 15:46

On Sun, 25 Nov 2001 13:16:02 +0100, "Emil Rune" <erune@worldonline.dk>
wrote:

>Properitære Asus drivere (21.81)

Properitær...? Var det ikke en gårdejer i gamle dage?

/*Svend

Fra : Emil Rune

Dato : 25-11-01 15:49

"Svend Tveskæg" <tveskaeg@xxxtrashcan.dk> skrev i en meddelelse

> Properitær...? Var det ikke en gårdejer i gamle dage?
>

> /*Svend

[sic] Prøv at slå det op i en ordbog...så finder du nok ud af hvad det
betyder.

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 25-11-01 22:14

"Svend Tveskæg" <tveskaeg@xxxtrashcan.dk> wrote in message

> Properitær...? Var det ikke en gårdejer i gamle dage?
>

> /*Svend

Godt svar til en som ikke kan finde ud af det ;-0