Teoribog
Fra : Carsten Ostersen

Dato : 25-11-01 13:04

Jeg er netop begyndt at tage teori til jagtprøven, men vil gerne spare
lidt på materialeudgifterne. Har du en teoribog (ikke mere end 2 år
gammel) som du vil sælge og sende til Herning, så hører jeg gerne fra
dig.

Carsten Ostersen
ostersen@city.dk
97 12 61 83
29 72 61 83

Fra : Erik Munck

Dato : 25-11-01 17:52

Du kan ikke benytte en bog der er 2 år gammel ! Den skal være ajourført hele
tiden.
Køb dog en ny bog og tegn et abb. på opdatering og benyt bogen i dit daglige
jægerliv.

Erik Munck - jagtlærer.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-11-01 22:53

> Køb dog en ny bog og tegn et abb. på opdatering og benyt bogen i dit
daglige
> jægerliv.
>
> Erik Munck - jagtlærer.

Det gjorde jeg også i sin tid, da man praktiserede det for første gang.
Efter få år holdt det op, og vi kunne smide vores opdaterede lort i
skraldespanden!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Munck

Dato : 26-11-01 08:51

Du taler mod bedre vidende - det har fungeret upåklageligt i mange år; -
hvis man sørger for at betale for opdateringen !!
Uden denne opdatering er bogen ikke brugbar.

Erik Munck

Fra : Carsten Ostersen

Dato : 26-11-01 12:12

Jeg tror, jeg følger dit råd Erik, hvis der ikke er nogle som byder
sig ind med at sælge "lortet". Tak for hjælpen.... Det blev det nu
ikke billigere af.

Carsten Ostersen

Fra : Erik Munck

Dato : 26-11-01 17:21

Men det er en god investering du får glæde af
- knæk og bræk.

Erik Munck

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-11-01 22:42

Erik Munck <erik.munck@get2net.dk> skrev i en
> Du taler mod bedre vidende - det har fungeret upåklageligt i mange år; -
> hvis man sørger for at betale for opdateringen !!
> Uden denne opdatering er bogen ikke brugbar.
>
> Erik Munck

Nu taler jeg om den første af typen, fra 70'erne. Og selvfølgelig betalte
jeg for de vistnok 3-4 opdateringer der kom. Derefter kom der en besked om
at værket indstillede driften!!! De har nok fået det nye til at fungere via
de midler vi andre blev snydt for.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen