Findes så'n et program mon?
Fra : Pernille & Peter

Dato : 25-11-01 12:43

Hejsa

Jeg aaaaaaaner ikke, om det findes, men her er hvad jeg søger:

På mit job er vi ca. 20, der sidder ved både PC- og Macarbejdsstationer. Vi
sidder ikke i samme lokale, og da det er umuligt at vide, om folk er i
huset, eller ude af huset, ville det være supercool med et lille stykke
software, som alle har kørende. Når man møder "klikker" man sig ind ("er i
huset") og når man går klikker man sig ud - på den måde kan alle se, om man
er der eller ej - på computeren, via netværket.

Er det noget, der findes?

Peter

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 25-11-01 12:52

In article <B82697C7.2C12%pop@e-box.dk>, Pernille & Peter wrote:

> [...]
> huset") og når man går klikker man sig ud - på den måde kan alle se, om man
> er der eller ej - på computeren, via netværket.

Der er flere forskellige muligheder, fx. kan i lave noget selv,
eller i kan bruge icq, eller andre instant messaging programmer.
Hvis i ikke ønsker at jeres data skal forlade jeres netværk og
tage en tur ubeskyttet ud på internettet, så installer jeres
egen instant messaging server, fx.
www.jabber.org

ion++

"ingen krydspost". Se http://usenet.dk/netikette/quote.html