Druk Og Sol Tur i Februar/Marts. HJÆLP
Fra : Lord Nikon

Dato : 25-11-01 00:26

Som sagt før, vi er to unge der skal afsted engang i februar eller marts, og
det skal være et sted med sol, og gerne en masse muligheder for at gå i
byen. Er der nogen der har nogle gode ideer, og hvis det koster under 5000
for rejsen, jamen så gør det da heller ikke noget...

På forhånd tak

Tonny

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-11-01 09:17

"Lord Nikon" <lord.nikon@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På forhånd tak
>
> Tonny
>
> Marguritta til omkring 4000kr og øl 2 kr 1 flaske rom 15 kr
og tropisk klima disko dasko Tivoli for voksne
Hvad mere kan en mand ønske sig?
MvH Steen

Fra : Lord Nikon

Dato : 25-11-01 13:58

Undskyld min uvidenhed, men er det i Caribien, eller hvor er det, og kan du
anbefale nogle rejseselskaber.

Fra : Stig Hartvig Nielsen

Dato : 25-11-01 15:46

"Lord Nikon" <lord.nikon@image.dk> wrote
> Undskyld min uvidenhed, men er det i Caribien, eller hvor er det, og kan
du
> anbefale nogle rejseselskaber.

Isla de Margarita er en del af Venezuela og øen ligger ganske rigtigt i
Caraibien - kun ganske få km fra fastlandet.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-11-01 23:32

Hej

"Lord Nikon" <lord.nikon@image.dk> wrote:

>Undskyld min uvidenhed, men er det i Caribien, eller hvor er det, og kan du
>anbefale nogle rejseselskaber.

Ja, det er i Caribien.

Umiddelbart mener jeg at Falk-Lauritsen/FalkeRejser er det eneste Danske
bureau der flyver derover.

Find dem på: www.falk-lauritsen.dk eller på TV2's texttv, side 5xx.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Lord Nikon

Dato : 26-11-01 18:55

I skal have tak for hjælpen. Jeg havde set på Isla Margarita, men kendte det
så kun under det engelske navn. Men i har bekraftet hvad jeg troede, nemlig
at det er et virkeligt godt sted at tage på ferie.

Hvis jeg nu tager afsted i februar marts, har i så nogen ide, om vi vil være
den eneste nationalitet der, eller om der er mange andre folk fra rundt
omkring i verden....

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-11-01 00:39

In an article of 26 Nov 2001 Lord Nikon wrote:

> [...]
>
> Hvis jeg nu tager afsted i februar marts, har i så nogen ide, om vi vil
> være den eneste nationalitet der, eller om der er mange andre folk fra

Om Isla Margarita er det, du har brug for, ved jeg ikke. Det er efter
sigende alletiders skønne sted. Men jeg har lidt indtryk af, at det er et
rejsemål for midaldrende mennesker. Flere af mine venner og bekendte har
forældre, der har taget dertil for at holde ferie i vinterhalvåret, og da
jeg var i toget i torsdags på vej mod Kastrup for at komme med et fly til
Milano, var der i toget mindst 5 midaldrende nordmænd og -kvinder, der også
var på vej mod Isla Margarita efter en overnatning i København.

Men trods dette kan det selvfølgelig godt være, at det også er alletiders
sted for en flok unge mennesker, der vil feste.

Forstod jeg nordmændene ret, så skulle de med Larsen Rejser, men mht. det
kan jeg meget vel have hørt forkert. "Margarita" og "Venezuela" var de to
ord, som jeg forstod bedst

--
Uffe Holst

Fra : Ivan Storgaard Vogel~

Dato : 27-11-01 15:30

Ellers er Cancun og playa de Carmen i Mexico en mulighed: billige fly og
garanteret godt natteliv, men formentlig noget dyrere kost (okay
alkohol)+logi.

Mvh

Uffe Holst wrote:

> [...]
> kan jeg meget vel have hørt forkert. "Margarita" og "Venezuela" var de to

Ivan Storgaard Vogelius         Office 520-621
Institute of Physics and Astronomy Institute Tel: (45) 8942-3667
University of Aarhus Institute FAX: (45) 8612-0740
DK-8000 Aarhus C Private Tel. : (45) 86271316
Denmark.

Fra : Lord Nikon

Dato : 27-11-01 20:03

Hvad mener du med billigt. Det billigste jeg har set er 5300, kan du lede
mig til noget billigere, for Cancun var min første ide, så kunne man gøre
det med noget Spring Break.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 03-12-01 02:17

[...]

Jeg var der for to år siden - selv om jeg er ved at være "midaldrende" kan
jeg bekræfte, at de unge mennesker bestemt ikke kedede sig - boede på
Falk Lauritzens hotel - Apt. Margarita Resort. Det ligger i udkanten af byen
og der er 10 minutters kørsel derind med taxa eller bus. Bussen koster
50 øre og taxaen 10 kr. Inde i byen er der flere bar-gader og et par
diskoteks-
gader. Og når man så er blevet træt og vil være derhjemme ved poolen kan
man tage imod tilbuddet om en "dagsbillet" - fuld pension dagen igennem samt
fri bar både indendørs og ved pool-baren - for kun 120 d.kr.

så hvis det er druk og sol, du går efter, så er det det rigtige sted.