iTunes 2 til MacOS 9.XX DK
Fra : Per Madsen

Dato : 24-11-01 22:30

Er der nogen der ved, om den er på trapperne. Jeg kan nemlig ikke få
Iomega cd-r til at fungere med iTunes 1.1. Vers. 2 skulle understøtte
min brænder.

Fra : Kell Christensen

Dato : 24-11-01 23:15

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Er der nogen der ved, om den er på trapperne. Jeg kan nemlig ikke få
> Iomega cd-r til at fungere med iTunes 1.1. Vers. 2 skulle understøtte
> min brænder.

Øv, jeg blev lige så glad da jeg så overskriften....
Vi må nok vente lidt endnu ;-(

Kell Christensen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-11-01 03:32

> [...]

> Er der nogen der ved, om den er på trapperne. Jeg kan nemlig ikke få
> Iomega cd-r til at fungere med iTunes 1.1. Vers. 2 skulle understøtte

Hent Authering suppport 1.13

Brug tomeviewer til at trække filerne ud af installations arkivet og
instaler dem manuelt

Drev beskrivelserne i AS1.13 er de samme som i iTunes 2.02.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Per Madsen

Dato : 25-11-01 23:26

> Hent Authering suppport 1.13
>
> Brug tomeviewer til at trække filerne ud af installations arkivet og
> instaler dem manuelt
>
> Drev beskrivelserne i AS1.13 er de samme som i iTunes 2.02.

Det vil jeg prøve,- men hvorfor egenligt ikke bare installere AS 1.13?

Hvis jeg gør som du foreslår, skal jeg så bare ligge de "ekstraherede"
filer ind i mappen "Authoring support files"?!

Per

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-11-01 23:34

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Det vil jeg prøve,- men hvorfor egenligt ikke bare installere AS 1.13?

fordi den ikke lader sig instalere på et dansk system

> Hvis jeg gør som du foreslår, skal jeg så bare ligge de "ekstraherede"
> filer ind i mappen "Authoring support files"?!

ja, stort set - et par af dem skal i roden af mappen udvidelser.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>