Andet multimedie
bentjuul 3670
Danmarks Kort
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 24-11-01 22:03

Hejsa

Jeg sidder sidder lige og mangler et godt Danmarks kort, gerne med de større
byer på! Jeg skal bruge det til at indele 3-4 salg områder i DK.

Så hvis der er nogen der har nogle DK kort til at ligge i en OK kvalitet må
i meget gerne maile dem til mig.

På forhånd Tak

Jonas

Fra : Ammitz

Dato : 25-11-01 12:18

"Jonas Hoffmann" skrev d. 24-11-01 22:03 dette indlæg :
> [...]
> byer på! Jeg skal bruge det til at indele 3-4 salg områder i DK.
>
> Så hvis der er nogen der har nogle DK kort til at ligge i en OK

Maile det til dig? - på hvilken mailadresse?
Men her har du en adresse, du kan gå ind på, der ligger et rigtig godt
kort!
http://www.kms.dk/landetrundt/danmarkskort/dk1.gif
M.v.h.
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Ammitz

Dato : 25-11-01 12:22

> [...]
> byer på! Jeg skal bruge det til at indele 3-4 salg områder i DK.
>
> Så hvis der er nogen der har nogle DK kort til at ligge i en OK

Kald denne adresse, og du har et rigtig godt kort!

Fra : keldm

Dato : 27-11-01 15:47

Hej til alle!

Jeg står også og mangler et danmarkskort, men det skal være i streg.
Er der nogen der har en adr.

mvh
Keldm