Gforce 2 mx performance??
Fra : Nicolai

Dato : 24-11-01 20:43

Hej gruppe..

Når jeg spiller Counterstrike, så ligger jeg typisk med en fps på 20-30. Jeg
ved ikke om det er normalt eller ej. Men hvad jeg sådan kan forstå, virker
det som om det ligger for lavt. Er det for lavt og i så fald hvad kan det
mon skyldes?

System:

Win XP
P4 1600
768 MB Ram
Gforce 2 mx400 64 MB Ram
Nvidia Detonator 21.83

Nicolai

Fra : Bear

Dato : 26-11-01 18:18

Sikker på du ikke kører software i stedet for OpenGL eller Direct3D?

Bear
ICQ: 2745075