Glüwein
Fra : otn

Dato : 25-11-01 02:06

Opskrift - erfaringer og evt. indkøbssteder efterlyses, så det bliver
muligt at mindes vinteren i Østrig.

PFT

Ole

Fra : KG

Dato : 24-11-01 21:27

Hej Ole ....

Jeg har inger erfaringer med opskrift med hensyn til
indkøbssted kunne jeg evt anbefale "grænsehandel" i
Tyskland Otto-Duborg - på følgende Adresse :

http://www.scandinavien-center.dk/sider/index.html

Og for at vide mere om Glüwein så prøv og gå ind
www.yahoo.com og i søgeord blot skrive det
du søger nemlig Glüwein så er du godt på vej ... -
ca. 70 svar fik jeg ved første søgning .. her bla. links
til Sverige ...

Jeg tror ikke det kan svare sig at lave selv vis du har
mulighed for at handle i Sverige eller Tyskland ...

Med venlig hilsen
K.G.
Held og Lykke