Arbejdspladsvurdering
Fra : Nico de Jong

Dato : 24-11-01 17:48

Man bliver p.t. bombarderet med folk der vil sælge programmer eller kurser
relateret til Arbejdspladsvurdering.
Er det også relevant for ApS'er uden ansatte (bortset fra mig =
overgeneraldirektøren) og som hverken udøver farlig eller forurenende
virksomhed (IT konsulent) ??

Nico

Fra : Michael Harboe

Dato : 24-11-01 20:22

"Nico de Jong" <nico@farumdata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det også relevant for ApS'er uden ansatte (bortset fra mig =
> overgeneraldirektøren) og som hverken udøver farlig eller forurenende

Ja; men du behøver nu ikke anskaffe dyre EDB-programmer eller andet godt.
Der er nemlig ingen formkrav til selve APV-vurderingen.

De bedste hilsener

Michael

Fra : claus

Dato : 24-11-01 20:39

Michael Harboe skrev i meddelelsen
<3bfff367$0$89830$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Ja; men du behøver nu ikke anskaffe dyre EDB-programmer eller andet
godt.
>Der er nemlig ingen formkrav til selve APV-vurderingen.

Den tidligere erhvervsminister Ole Hygum fortalte i TV at en
arbejdspladsvurdering kunne " skrives på et kaffefilter".
Det er hvad jeg har tænkt mig at gøre.

Hilsen Claus.