html mail ??
Fra : Lasse T. Jensen

Dato : 24-11-01 17:17

Hej Group

Jeg har nogle vanskeligheder med html mail's
Normal sender jeg bare standart tekst, I mine mail's
Men engang imellem vil jeg sende rigtigt flotte mail's
Jeg har prøvet en hel del mail klienter, men
Kun messenger I NetscapeCommunicator4.7.8
Kan sende html mail's med billeder på ??
De fleste mail programmer bruger html
Men de kan ikke sætte gfx på en mail

Er der nogen der kender et andet program
Nu da Netsscape4.7.8 er ved at være forældet.
Min Mac og jeg kan desærre ikke fordrage netscape6.1 :(

Regards Lasse

PS. Outlook på PC kan godt sætte gfx på en mail ????

Fra : Jesper

Dato : 24-11-01 17:35

Lasse T. Jensen <ltj@c.dk> wrote:

> [...]
> Min Mac og jeg kan desærre ikke fordrage netscape6.1 :(
>
> Regards Lasse
>
> PS. Outlook på PC kan godt sætte gfx på en mail ????

Mac OE er ikke så avanceret, du sku' prøve MaxBulk Mailer, du laver HTML
i dit foretrukne hjemmesideprogram og smider billederne på din
hjemmeside.
--
Jesper.