Alu. boring
Fra : www.teamyamaha.f2s.c~

Dato : 23-11-01 03:25

Kan man godt bore en 44.5 mm fra motoline op. (det er Alu.)

--
Venlig Hilsen
Jesper Hyldgaard

Fra : RpR

Dato : 24-11-01 06:36

> Kan man godt bore en 44.5 mm fra motoline op. (det er Alu.)

Hvis det er Alu, så glem det. De 0,5mm du kan bore det mere op mærker du
alligevel ikke.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Jesper Hyldgaard

Dato : 29-11-01 08:04

Det er ikke fordi jeg vil have mere ydelse, det er fordi den har nogle
ridser!!!

--
Posted from pcgate.eucsyd.dk [195.41.206.2]

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 29-11-01 17:47

"Jesper Hyldgaard" <teamyamaha@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke fordi jeg vil have mere ydelse, det er fordi den har nogle
> ridser!!!

Ma kan godt bore den op, så skal den bare ha' en ny nicasil belægning. det
koster vel en 3-500,- anpå hvor du får det gjort. spørgesmålet er så om det
kan svarer sig??

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 70 Km/t

Fra : www.teamyamaha.f2s.c~

Dato : 30-11-01 23:09

Så kan jeg lige så godt købe et nyt cyliinderkit!!