Open-GL AGP på et A7V266-E bundkort
Fra : 3711@olympia.net

Dato : 24-11-01 00:00

Hej

Jeg har et ASUS A7V266-E bundkort, og på det vil jeg så gerne
køre mit 3D-Labs Wildcat 4110 AGP grafikkort.

Driverne kan sagtens installeres, og windows 2000 reporterer
ingen fejl. Men jeg oplever en massen flimmer og farver der
hænger fast når jeg f.eks. scroller et vindue. Hvad mere er
tegnes der prikker når jeg markerer et tomt område med musen.

Bundkortet har et VIA KT266A chipset, og jeg har installeret
deres AGP patch...

Jeg kan ikke rigtig bruge andre styresystemer, da der kun findes
drivere til Win2000, Win NT og Win XP.

Nogen forslag fra 'de skrappe drenge'?

TIA

Jonas