Cirrus GD5434 RAM?
Fra : Peter Lund

Dato : 23-11-01 21:14

Hej!

Kan man stadig få RAM til mit gamle Cirrus Logic GD5434 kort?
Type / betegnelse? hvor ( evt 'brugt' )?

Mvh /Peter.

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 23-11-01 22:01

Peter Lund wrote:

> Hej!
>
> Kan man stadig få RAM til mit gamle Cirrus Logic GD5434 kort?
> Type / betegnelse? hvor ( evt 'brugt' )?
>
> Mvh /Peter.

Du skal bruge 512KB SOJ DRAM, det er mig bekendt ikke til at
skaffe længere...

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Peter Lund

Dato : 24-11-01 14:19

Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Du skal bruge 512KB SOJ DRAM, det er mig bekendt ikke til at
> skaffe længere...

Tak for svaret, det ser jo ikke for godt ud - måske skal jeg se mig om
efter et andet kort :)).