Stumpemarked i morgen
Fra : Allan Bojesen

Dato : 23-11-01 21:02

Er der en chance for at løbe ind i nogen af jer ærede brugere af denne
gruppe på stumpemarked i Herning i morgen lørdag?

Allan Bojesen

Fra : Per Pedersen

Dato : 23-11-01 21:31

"Allan Bojesen" <allan@bojesen.com> wrote in message
> Er der en chance for at løbe ind i nogen af jer ærede brugere af denne
> gruppe på stumpemarked i Herning i morgen lørdag?
>
> Allan Bojesen

Se, muligheden, risikoen om du vil, er der for at løbe ind i en delegation
fra Motor-tosserne. Vi mødes nemlig 8 mand stærk (her af to af det pæne køn)
i Støvring til morgenkaffe og andakt. Vi skal have to cykler med på en
trailer hvor af den ene skal læsses af i Viborg til vinteropbevaring og den
anden skal vi forhåbentlig ikke have med hjem igen. Og så er traileren jo
tom, pungen er blevet fyldt op, og så er det jo bare med at få fyldt og tømt
igen.

Vi ses til (S)tumpemarkedet)

Repræsentant for motor-tosseren
Per Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-11-01 11:21

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Og så er traileren jo
> tom, pungen er blevet fyldt op, og så er det jo bare med at få fyldt og
tømt
> igen.

Og han blev så desperat, at han kom hjem med to nedslidte slicks til en
racerbil! Hvor dybt kan man synke?

Rittig
(som måske skulle tie stille, da jeg drak hans øl).

Fra : Mads Lund

Dato : 26-11-01 08:24

> Og han blev så desperat, at han kom hjem med to nedslidte slicks til en
> racerbil! Hvor dybt kan man synke?

det var et kanon køb. Og det er de halt rigtige dæk til den næste
projektcykel. Det skal blot fabrikers en 10" bred fælg de kan side på, og så
skal der laves et par bånd i dørkplade, med påsvejste 3 cm lange vinkeljern,
som spændes rundt om dækket med dørkmøsnteret indad. så har man et perfekt
baghjul til en til den tid lettere modificeret CB750.

Og jeg har fundet en lang skrænt, hvor vi kan holde et passende motortosse
arrangement til foråret.

> (som måske skulle tie stille, da jeg drak hans øl).

Mine øl

Mads Lund, med ny offroad hjælm, 2 nye par støvler, en jerrycan og 2
racerdæk som udbytte

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-11-01 16:31

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeg har fundet en lang skrænt, hvor vi kan holde et passende motortosse
> arrangement til foråret.

Count me in!

(vi ses vel til motard-løb på indendørs go-cartbane i aften?)

> Mine øl

Ups.

Rittig

Fra : Sporty

Dato : 23-11-01 21:59

"Allan Bojesen" <allan@bojesen.com> skrev i en meddelelse
> Er der en chance for at løbe ind i nogen af jer ærede brugere af denne
> gruppe på stumpemarked i Herning i morgen lørdag?

Ja da.
Sæsonen er slut, så vi Harley kører må jo på stumpemarked
for at klare næste sæson også.

Johnny

Fra : RpR

Dato : 23-11-01 23:46

> Er der en chance for at løbe ind i nogen af jer ærede brugere af denne
> gruppe på stumpemarked i Herning i morgen lørdag?

Jeg er der da =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Lasse Madsen

Dato : 24-11-01 18:11

> Jeg er der da =)
> - RpR

Ok vi leder efter den første Puch maxi

L. Madsen

Fra : RpR

Dato : 25-11-01 00:26

> Ok vi leder efter den første Puch maxi

Var der nu i madkassen men ellers =)

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-11-01 11:25

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er der da =)

Var det dig der var ved at købe en lygtekåbe til en Puch Maxi?

Køber: Hvad skal den koste?
Sælger: 100 kroner.
Køber: Naarj, jeg vil give 20.
Sælger - kaster den på gulvet og tramper på den så den ligner moderne
kunst - Så, nu koster den en tyver!

Knejtrøven så noget forbavset ud, og jeg ku altså ikke lade være med at
grine...

Rittig

Fra : RpR

Dato : 25-11-01 13:59

> [...]
> kunst - Så, nu koster den en tyver!
>
> Knejtrøven så noget forbavset ud, og jeg ku altså ikke lade være med at

Næh, jeg brugte det meste af min tid på at studere det cylinderkit STC havde
taget med til mig =)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-11-01 16:35

Claus Rittig wrote:

> [...]
> Sælger: 100 kroner.
> Køber: Naarj, jeg vil give 20.
> Sælger - kaster den på gulvet og tramper på den så den ligner moderne

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 25-11-01 17:24

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en

> [...]
> kunst - Så, nu koster den en tyver!
> Knejtrøven så noget forbavset ud, og jeg ku altså ikke lade være med

GRILL

--
Armand.
(der af samme grund (købere der tror at ting er til foræring, blot fordi