Radeon 8500
Fra : Kasper Mørk Valente

Dato : 23-11-01 17:44

Hej jeg har lige købt et radeon 8500 kort og ville høre om der var noget
sted man kunne se om det var et LE kort? der står ikke noget om det på
indpakningen...

VH Kasper Mørk Valente

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 23-11-01 19:54

Find et program til at overclocke Radeon 8500 med - fx Powerstrip
(www.entechtaiwan.com). Hvis default hastigheden er 250/250 er det et LE
kort. Du kan dog være næsten sikker på at kortet er et LE, da der mig
bekendt ikke er kommet "rigtige" Radeon 8500 til landet endnu !

U.

Fra : Kasper Mørk Valente

Dato : 23-11-01 20:01

Okay men hvad er den største forskel på de 2?
Kvalitet, stabilitet og hastighed?

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 23-11-01 20:21

Nok ikke andet end hastigheden - find mere info her www.rage3d.com