Søges pige eller fyr til koncert d.1.dec
Fra : m@riager.dk

Dato : 23-11-01 16:12

Hej

Jeg skriver for min søster, da hun ikke selv har mulighed for at bruge
newsgroups.

Hun søger en/flere som har lyst til at tage med til koncert den 1. dec.
Du kan se hvem der spiller her:
http://www.robinson.tv3.dk/start.phtml?start=0&action=news&news_id=232

Jeg ved at bla. Roxette og The Corrs spiller.

I kan enten sende mig en mail ved at svare på denne mail, eller I kan sende
en mail direkte til min søster til ACM@udd.fredersem.dk

Du skal være en frisk, flink og sød person. Jeg tror ikke at hun vil have en
eller anden sur stodder med.
Jeg håber på at der findes en flink gut eller frisk pige som er klar på at
følges til koncert med min dejlige søster. Hun er forresten 27år.

Det er ikke fordi hun ikke har nogle venner, det er bare fordi de er booket
den aften til julefrokoster osv. og min søster vil bare se Roxette og the
corrs. Det er bare ikke så fedt at gå alene- så derfor denne post.

Mvh. Jens (lillebror)

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 23-11-01 18:48

The weakest link <m@riager.dk>, dared to write this anyway:

> [...]
>den aften til julefrokoster osv. og min søster vil bare se Roxette og the
>corrs. Det er bare ikke så fedt at gå alene- så derfor denne post.

Jeg er kun en sur stodder mellem kl. 18 og 24. Tror du jeg har en
chance?

P.S Jeg lugter osse lidt af tis.

Fra : Jacob

Dato : 24-11-01 08:45

> Jeg er kun en sur stodder mellem kl. 18 og 24. Tror du jeg har en
> chance?
>
> P.S Jeg lugter osse lidt af tis.

PLONK

Fra : NN

Dato : 24-11-01 14:02

> Jeg er kun en sur stodder mellem kl. 18 og 24. Tror du jeg har en
> chance?
>
> P.S Jeg lugter osse lidt af tis.

Det var dog et top idiotisk svar, men jeg går ud fra at du vel syntes at du
var hylemorsom da du skrev det? bare synd at resultatet blev at du var
pivdum, tillykke med det

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : m@riager.dk

Dato : 25-11-01 16:08

Jeg havde nu håbet på nogle flere seriøse svar i stedet for sådan en post
som du kommer med der.
Jeg vil ikke engang kommentere det, for det ville være latterligt at bruge
tid på sådan en stodder som dig.

Nå, men jeg håber da at der er andre der ude som har taget mit indlæg
seriøst.

Mvh. Jens

Fra : zcully

Dato : 24-11-01 15:12

Øv jeg er fra Jylland, så der er lidt langt. Ellers var jeg da klar.........

/Zcully