Send mig jeres billeder. :-)
Fra : Lasse Laursen

Dato : 23-11-01 12:27

Hej
Jeg har sammen med en af mine venner startet et bil- og mc-website. På siden
er der bl.a. et galleri med motorcykler. Så hvis nogen skulle ønske at vise
deres mc'er frem, så send en mail til mig med billeder + info til
lasse_laursen@mail.dk

NB! Dette er frivilligt og hvis nogen mener at det er en dårlig ide og osv.
så lad venligst være med at flame. Bare ignorer beskeden...

MvH Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-11-01 12:48

> [...]
vise
> deres mc'er frem, så send en mail til mig med billeder + info til

og linket til hjemmesiden er......................

mvh
Dan

Fra : Lasse Laursen

Dato : 23-11-01 12:57

> og linket til hjemmesiden er......................

Det er www.motor-net.dk men det kommer først op og køre
i starten af næste uge. Og derfor kunne det være rart, hvis der ikke var
helt tomt i galleriet, når det åbner.

MvH Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 23-11-01 13:23

Du kan sakse min 9'er fra http://www.xtremebikes.dk/ZX9RT.htm

og der er et billede af en af dirtshoppern på
http://www.xtremebikes.dk/offroad.htm

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Lasse Laursen

Dato : 23-11-01 13:29

> Du kan sakse min 9'er fra http://www.xtremebikes.dk/ZX9RT.htm
>
> og der er et billede af en af dirtshoppern på
> http://www.xtremebikes.dk/offroad.htm
>
> Mads Lund
> Ninja9RT

Jow tak! Den er med...

MvH Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Lasse Laursen

Dato : 23-11-01 23:14

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan sakse min 9'er fra http://www.xtremebikes.dk/ZX9RT.htm
>
> og der er et billede af en af dirtshoppern på
> http://www.xtremebikes.dk/offroad.htm
>
> Mads Lund
> Ninja9RT

Er det den grønne eller orange/gule der er din?

MvH Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : Pein

Dato : 24-11-01 15:53

"Lasse Laursen" wrote ...

> Er det den grønne eller orange/gule der er din?

Så meget som Mads har skrevet om en KX500 må det vel være den grønne.
Og gad vide om ikke den orange dynge er Rittigs KTM 380 EXC ?

/Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-11-01 11:25

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse
> "Lasse Laursen" wrote ...

> Så meget som Mads har skrevet om en KX500 må det vel være den grønne.
> Og gad vide om ikke den orange dynge er Rittigs KTM 380 EXC ?

Nix, det er også Mads' - det er en KTM 300.

Rittig

Fra : Pein

Dato : 25-11-01 12:20

"Claus Rittig" wrote ...

> "Pein" ...
>
> Nix, det er også Mads' - det er en KTM 300.

Så tak! Han er blevet grebet hva'.
Kan nogen af dem bruges til søndagsture? (læs: nummerplade)

/Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-11-01 13:20

> Så tak! Han er blevet grebet hva'.
> Kan nogen af dem bruges til søndagsture? (læs: nummerplade)

Jeps!
KTM'en er en EGS300 som i 2001 sæson'en blev set i Brovst Enduro hvor den
kørte Lars Engel til sejr i Breddeklassen. Så blev kan skadet (knæskade) og
kunne ikke køre mere den sæson, så den blev solgt til Mads Crandal som efter
sigende syntes den var for voldsom (det kostede en bagende) og solgte den
videre til Ib Laursen. Ib fiksede den lidt op, men faldt så for en ny Husky
WRE 125, så nu tilhører den Mads Lund og den er endda nysynet.

Rittig

Fra : molnit

Dato : 23-11-01 15:23

http://dfm.molnit.com/

Der er der en stor del af folks herinde fras maskiner...

Jeg har dem både i stor format, og i thumbnails...

VH
Lars Molnit
P.S. Side eksistere endnu... og sendte billeder kommer stadig op... men
jeg er stoppet helt med at gøre noget ekstra ud af det.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 23-11-01 16:09

Jo Jo... kig du bare lidt på min RF'er fra´96 ..

http://www.bikepics.com/members/smartrxxv/96rf600

Brug bare billederne på din hjemmeside, hvis du har lyst...

Jeg kan fortælle at billederne er taget i foråret i år.

Thore Jensen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-11-01 17:27

http://www.proframe.org/