Select case
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 23-11-01 10:37

Hej NG

Jeg har et problem, jeg skal lave et terningspil, når jeg så har slået
terningen og - et antal øjne -
vil jeg gerne have en terning med det pgl. antal øjne vist.
Jeg har Iconer som Tern1.icon - Tern2.icon - Tern3.icon o.s.v.

Select Case interval
Case tal(I) = 1
Her skulle gerne komme Iconet med et øje
Case tal(I) = 2
Her skulle gerne komme Iconet med to øjne

End Select

Er der mon nogen der har et bud.
M.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 23-11-01 11:14

"Ole J. Hansen" <ojh@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil jeg gerne have en terning med det pgl. antal øjne vist.
> Jeg har Iconer som Tern1.icon - Tern2.icon - Tern3.icon o.s.v.

Hvis iSlag er det antal øjne, der er slået:

Sub SetIconNavn(iSlag as Integer)
Image1.Picture = LoadPicture("Tern" & CStr(iSlag) & ".ico")
End Sub

For eksempel...

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk