Kyddersild, røde sild, sandeltræ !
Fra : famegan

Dato : 22-11-01 22:25

Hej

Jeg er lystfisker og salter sild hvert år ...

I år har jeg saltet de sædvanlige 'hvide' sild, MEN jeg har også fundet
en opskrift på de 'røde' saltede (kydder)sild, som skal ligge i en
krydderlage med
SANDELTRÆ ............

Hvor i alverden får man fat i sådan noget (formentlig savsmuld !)

??????????

Det haster, jeg skal ud på Øresund søndag eftermiddag !!!!

mvh
Mogens

--
Mogens Egan
Denmark

Fra : Jette Mogensen

Dato : 23-11-01 08:58

Det kan købes hos Matas eller på apoteket

m.v.h. Jette