Nokia, og deres markedskrafter
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-11-01 20:15

Hej Folkens....

Jeg begynte at tænkte lidt på om Nokia har frataget sig deres gamle image,
for at lave kvalitet.

Den gang hvor Nokia 2110 var tophittet. Og man ser da stadig et par stykker
med dem, selv idag. De gamle Nokia´er holdte virkelig længe...

Nu er det vist gået meget over til, at fremstille de smarteste og fancy
telefoner.. Men der er ikke rigtig noget kram i det. Man høre jo snart så
mange problemer med Nokia Telefoner. Har selv en 6210, og synes altså ikke
den holder til at blive smidt på gulvet, få lidt støv osv.... Min første
Mobil Nokia 2010,, kunne tåle at blive tabt ca. 20 meter ned på et
betongulv... Batteri og telefon lå hver sit sted..... Faktisk det eneste der
var smadret.. Var højttaleren. Mikrofon og resten af telefonen virkede som
altid. (en episode til 6-dags løb..... helt oppe fra øverste rækker,, og
igennem sæderne, og ned i kælderen på betongulvet... Godt der ikke var en
der fik den i hovedet...(det var jo en mursten

Nu ser jeg så igen,,, at Nokia har fremstillet en masse nye lækre fancy
telefoner,, synes lige de er komemt med Nokia 6310 og 8350 og hvad de ellers
heder....

Men NOKIA,, husk nu kvaliteten,,,

Hvad synes I?

--
·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;··:;·-·:;·-·:;·

Bjarke Hansen
Elektriker-lærling i Siemens Technology Service
ICQ#31813486

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-11-01 21:34

> [...]
>

> Nu ser jeg så igen,,, at Nokia har fremstillet en masse nye lækre fancy
> telefoner,, synes lige de er komemt med Nokia 6310 og 8350 og hvad de

Hvad er det for nogle smarte og fancy telefoner nokia er kommet med?

/F

Fra : dr. nrj

Dato : 22-11-01 22:31

>Hvad er det for nogle smarte og fancy telefoner nokia er kommet med?

Tjahhhhh.hvis du var interesseret, så vill et kig på www.nokia.dk
måske hjælpe dig lidt - men Nokia er lige kommet med 3 nye - 6510,
5210 og 7650:

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6510/

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/5210/

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/7650/

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Henrik

Dato : 22-11-01 23:06

> Tjahhhhh.hvis du var interesseret, så vill et kig på www.nokia.dk
> måske hjælpe dig lidt - men Nokia er lige kommet med 3 nye - 6510,
> [...]

Det er nu vist en gang i fremtiden eller har jeg misforstået ???

Mvh Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-11-01 23:10

"Henrik" <en@tanke.dk> wrote in message

> Det er nu vist en gang i fremtiden eller har jeg misforstået ???

Næe,, ikke når det står på forsiden af nokia.dk

Står også under "aktuelle telefoner" i menuen til højre

Men det er sikkert rigtigt, at der sikkert går en måned eller 2 før de er i
butikkerne.

På Nokia.com:

Nokia Unveils Three Innovative New Phones:

5210, 7650 and 6510

Fra : dr. nrj

Dato : 23-11-01 00:42

Nokia 5210 og 6510 er på vej ud indenfor de næste måneder - men 7650
er her først til april.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-11-01 11:29

"dr. nrj" <dr_nrj@no_spam_hotmail.com> wrote in message

> Tjahhhhh.hvis du var interesseret, så vill et kig på www.nokia.dk
> måske hjælpe dig lidt - men Nokia er lige kommet med 3 nye - 6510,
> [...]

Ja dem kender jeg, men de er da hverken smarte eller fancy, men ligner noget
de har lavet en gang?