Billeder
Fra : Anders Winther

Dato : 22-11-01 19:08

Hej NG
Ved godt at det er lidt binært, men da jeg nu ikke poster billeder, ville
jeg smide linket her istedet..

http://www.proframe.org/
Tryk på sport i toppen..

Der er en masse flotte billeder fra forskellige løb..

Mvh.
Anders Winther
XJ600S

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 23-11-01 00:39

Tak for tæske fede billeder! - der er sgu' nogen der har styr på sagerne.

Mvh
Kristoffer

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-11-01 12:36

"Anders Winther" <winther@anders.dk> wrote in message

> Der er en masse flotte billeder fra forskellige løb..

Er du vimmer en lukkertid man skal have på sit kamera for at tage så gode
billeder.

Hygge,

Tony
XJ600S

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 23-11-01 13:38

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzen.com> wrote in message
> Er du vimmer en lukkertid man skal have på sit kamera for at tage så gode
> billeder.

ikke specielt .... kig på hjulet man kan slet ikek se eger....det ville du
kunne med f.eks 1/1000-1/4000 lukkerhstighed
men de er godt taget....det er nemlig drøn svært at ramme noget der køre
stærkt forbi vinkelret....prøvede selv med nikon f70 på knutstorp....der
blev nogle flotte billder af langsiden...men hvor mc'en havde passeret
men jeg er også helt ny i det med kamerare hvor man kan mere end at stille
blitz on /off

Lasse
CBR1000f lidt endnu

Fra : Armand

Dato : 23-11-01 16:42

Lasse Lundberg <lasse@lundberg-net.dk> skrev i en

> [...]
> blev nogle flotte billder af langsiden...men hvor mc'en havde passeret

> men jeg er også helt ny i det med kamerare hvor man kan mere end at

Objektet skal følges i god tid, som sigtede man med et haglgevær (dog
ikke noget med "x gange objekt foran"!)!
Det giver også en god fart-effekt i kraft af at baggrunden "flimrer"
istedet!

Digi-cam's har tilsyneladende en temmelig stor reaktionstid (fra trykket
på knappen), hvorfor det med et sådant er endnu vigtigere at bevare
focus på det bevægende emne igennem længere tid!

Linda Laugesen har taget et godt billede af mig på RGV'en/Knutstorp, som
jeg uden ydmyge skrupler lige lægger på binær.motor under subj: "RGV på
Knutstorp"!

--
Armand

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 26-11-01 09:31

det er et ret godt billed, er der blevet klippet eller noget andet (digital
billedbehandling ?) i det....

Lasse
Ex cbr1000f

Fra : Armand

Dato : 02-12-01 06:24

> det er et ret godt billed, er der blevet klippet eller noget andet
> (digital billedbehandling ?) i det....

Nix!

Ren lys-kemisk proces, med undtagelse af scanningen for indseldelse!

--
Armand.
(der ellers ikke hører for at være fotogen)

Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-11-01 13:21

Anders Winther <winther@anders.dk> wrote in article
<9tjetm$p8v$1@news.cybercity.dk>...

> http://www.proframe.org/
> Tryk på sport i toppen..
>
> Der er en masse flotte billeder fra forskellige løb..

Ja fede fede billeder, også andre emner. Hvad jeg ikke forstår er hvad det
nytter at disable højreklik???
Man kan jo bare markere siden op og copy over i en editor hvis man vil
kopiere kilden...

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-11-01 14:24

"Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en meddelelse

> Ja fede fede billeder, også andre emner. Hvad jeg ikke forstår er hvad det
> nytter at disable højreklik???
> Man kan jo bare markere siden op og copy over i en editor hvis man vil
> kopiere kilden...

Tjah, eller gemme filen fra IE's cache.

Rittig

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-11-01 14:33

> Tjah, eller gemme filen fra IE's cache.

Eller vælge vis/kilde i menuen. Mulighederne er mange.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Pein

Dato : 23-11-01 18:44

"Martin Sørensen" wrote...

> Eller vælge vis/kilde i menuen. Mulighederne er mange.

Eller klikke på "Ok" i dialogboksen, *inden* højre musetast slippes igen.

/Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Robert

Dato : 23-11-01 19:16

> "Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en meddelelse

Nytter heller ikke noget.... et (latterligt) forsøg på "copyright"

1) du kan disable javascript inden du besøger siden..
eller
2) bruge tasten een til venstre for højre "ctlr" ( hvis du ellers
har et win-tastatur ... er det samme som højreklik, men det
kan javascriptet ikke fange .-)))

Robert