Funktion til plasering af en form
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 22-11-01 19:08

hejsa

Er der nogen der har en lile funktion der kan flytte en form til samme
plasering som den første form.

Jeg har et program hvor der er forskelllige ting der gør at alle forme
bliver loadet på en gang. Så kan jeg ikke rigtig bruge formens
startupposission = center ovner.

Hvis man under vejs flytter med formen vil den næste form "som er loaded"
blive vist på en anden possision, end den jeg lige har flyttet den første
form til. Kan det ændres program mæssigt.

--
mvh.
Jan Damkjær Dahl

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 22-11-01 19:53

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
>
> Er der nogen der har en lile funktion der kan flytte en form til samme
> plasering som den første form.

MySecondForm.Left = MyFirstForm.Left
MySecondForm.Top = MyFirstForm.Top

eller

MySecondForm.Move MyFirstForm.Left, MyFirstForm.Top, [Height], [Width]

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 23-11-01 11:56