Skærme
Fijala 3554
Nec FP1350 og interesse ?
Fra : dr. nrj

Dato : 22-11-01 18:50

Jeg har tidligere mailet sammen med en skribent herinde i denne NG,
der var interesseet i min Nec 22' FP1350.

Da det blev november, måtte jeg desværre afvise ham, da min bror
skulle have overtaget skærmen - men hanhar nu af sit arbejde fået en
18' TFT - som konen syntes bedre om til kontoret.

Derfor sidder jeg stdig med NEC'en foran mig - men regner ret så
sikkert med, at FW900 erstatter min NEC til enten januar eller
februar.

Er du derude - og er du stadig interesseret så giv lige et bud- jeg
gik tidligere under navnet Dr. Ralph - men dette navn var taget hos
min nye spam-mail server hotmail - og jeg trængte til nyt alias :)

Regner med, at 4500-5000 kr vil være en rimelig pris - ved godt, at
denne NG ikke er beregnet til salg, men jeg vil gerne have kontakt til
personen, der af og til skriver herinde.

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Apollon

Dato : 22-11-01 22:04

Hej 'Dr.Ralph'
alias Dr .nrj
Det var mig du korresponderede med igennem året vedr. køb af din NEC skærm:
Tom Pedersen Bekkasinvej 37 6000 Kolding;
email:tomkat@mail1.stofanet.dk

Jeg kan da vist ikke andet sige end at jeg vil være intersseret i at købe
din NEC FP1370 (du angiver FP 1350 men da vi hen over året korresponderede
sammen angav du FP 1370 - hvorfor en er det egentlig du har i
virkeligheden???). Jeg har ikke fået investerst i en endnu - jeg går ellers
rundt og overvejer en Sony G420...

Har du ikke et tlf. nr. så jeg rent udsagt kan komme lidt i kontakt med dig.
Jeg vil gerne talë med dig vedr. skærmen og mit evt. køb af denne. Jeg vil
gerne høre din stemme ( ikke noget om politik her he he he

Skriv snart tilbage til mig igen - jeg venter spændt på dit svar.

mvh.
Tom Pedersen alias Apollon

Fra : dr. nrj

Dato : 23-11-01 00:37

> [...]
>sammen angav du FP 1370 - hvorfor en er det egentlig du har i
>virkeligheden???). Jeg har ikke fået investerst i en endnu - jeg går ellers

Jamen...så HEJ DA !

Du må sgu' undskylde min navne forveksling - jeg har desværre en mani
med, at når jeg rent bevidsthedsmæssigt er på vej væk fra en ting, jeg
ejer så forsvinder facts om tingen åbentbart som dug for solen :)

Den hedder selvfølgelig FP 1370 - FP 1350 er jo en nedskaleret udgave
af den...tag det heeeeeelt roligt :)

Jeg kunne aldrig drømme om, at købe endet end topmodellen, når jeg
endelig køber. NEC'en har altså tjent mig ret godt - og der er jo en
grund til, at FW900 har spøgt i min hjerne i snart 1 år uden at jeg er
kommet ud af stedet - men istedet køber nyt digi kamera, ny mobil, ny
PC, ny bil - inderst inde må det vel være fordi, jeg ikke just har et
akut behov for at udskifte min skærm.

Og så går jeg og venter på Sony's afløser for FW900 - men der sker
ikke en skid.

Men jeg vil love dig, at i januar eller februar, der falder hammeren
over FW900 - bare så ikke FW920 kommer til marts :(

Kan du ikke maile mig på nedenstående adresse - fjern lige no spam -
så kan jeg give dig mit telefonnummer - det giver jeg af paranoide
årsager ikke over usenet.

Fra : Apollon

Dato : 23-11-01 16:27

Hej dr. nrj

Gider du ikke at maile til mig på: tomkat@mail1.stofanet.dk i dag
indeholdende nogen af de oplysninger som vi to har korresponderet om. Min
Stofa forindelse kan ikke connecte til din hotmail adr. ...

mvh.
Tom

Fra : tomcat

Dato : 05-12-01 00:13

"dr. nrj" skrev d. 22-11-01 18:50 dette indlæg :
> [...]
> denne NG ikke er beregnet til salg, men jeg vil gerne have kontakt til
> personen, der af og til skriver herinde.

Hører jeg snart noget fra dig - jeg er jo interesseret i at høre nærmere
fra dig vedr. din NEC skærm

mvh
Tom

http://www.kandu.dk/

Fra : dr. nrj

Dato : 05-12-01 08:26

>Hører jeg snart noget fra dig - jeg er jo interesseret i at høre nærmere
>fra dig vedr. din NEC skærm
>
>mvh
>Tom

Send mig en mail med dit telefonnummer, så giver jeg dig et ring - OK?

Hør lige - har du også skiftet alias - hedder du ikke Apollon ?

Nå...men jeg altså den hedengangne Dr. Ralph - mail mig på den
nedenstående mailadresse - men fjern no_spam_ fra adressen først, OK ?

Fra : tomcat

Dato : 05-12-01 00:14