GridLayout i GridLayout
Fra : Kim Christensen

Dato : 22-11-01 17:40

Hej alle i NG:

Jeg sidder og vil lave en GridLayout inde i en GridLayout , men jeg synes at
ligegodt hvad jeg gør så ender de komponenter jeg opretter inde i nr 2
gridLayout helt omme bag alle "de andre lag".
Jeg er temmelig ny inden for Java så det kan være at det er temmeligt
simpelt men jeg vil være glad for at høre om nogen kan hjælpe

Jeg har følgende:

En borderLayout med en gridLayout i CENTER, og i en af de celler i
gridlayouten vil jeg gerne lave en ny gridlayout. Det jeg vil er at dele en
celle i to små sådan at jeg får plads til to Checkboxes ved siden af

mvh

kcdc

Fra : Kim Christensen

Dato : 22-11-01 23:17

Jeg vil bare lige sige at det er lykkes mig at knække nøden................

kcdc