LET IGEN.....
Fra : Alex Amtkjær

Dato : 22-11-01 17:17

HEJ.
ER DE NOGLE, DER VED NOGET OM DE SLANKEPILLER, DER HEDDER LET IGEN.
PÅ FORHÅND TAK.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 22-11-01 17:57

Hej.

Ja jeg ved lidt om dem

Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-11-01 19:01

me too...
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 22-11-01 19:57

ja der er et efedrin lignende stof (noget der kunne ligen spead) i ... der
ofte giver hjerte banken, svedeture, tørhed i munden . og andet ...!!

kasper...

www.vendepunkt.dk
www.vendepunkt.dk/~behandling ....

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 23-11-01 16:43

"Alex Amtkjær" <bastian.amtkjaer@tdcspace.dk> wrote in message
> HEJ.
> ER DE NOGLE, DER VED NOGET OM DE SLANKEPILLER, DER HEDDER LET IGEN.
> PÅ FORHÅND TAK.

Letigen indeholder effedrin og koffein. Effedrin hæmmer sult, og koffein
forøger forbrændingen. De er receptpligtige. Der er mange der har
bivirkninger ved brug, herunder hjertebanken, søvnproblemer,
humørsvingninger mm. Bivirkningerne er - som du ser - ikke livstruende, men
kan være ganske ubehagelige, hører jeg.

Anders S. Johansen

Fra : Rie Lysvad

Dato : 24-11-01 02:53

hej
Jeg kom til at ryste på hænderne af dem - temmelig meget, så derfor tog jeg
dem ikke særlig længe, men de nedsatte da appetitten, så hvis man kan holde
bivirkningerne ud vil man jo tabe sig
Jeg fik osse lidt kvalme af dem,så jeg følte mig egentlig syg, de 14 dage
jeg tog dem
Venlig hilsen Rie Lysvad
Alex Amtkjær <bastian.amtkjaer@tdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bfd24ff$0$89838$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Martin

Dato : 27-11-01 11:20

> HEJ.
> ER DE NOGLE, DER VED NOGET OM DE SLANKEPILLER, DER HEDDER LET IGEN.
> PÅ FORHÅND TAK.

Jeg har taget Letigen i 4 måneder, og jeg ta'r dem aldrig mere!
Indrømmet, de er faktisk ret effektive for mit vedkommende - jeg har tabt 18 kg
på lidt over 3 måneder inkl. omlægning af kostvaner og ved at motionere - men
de hæmmede min trang til mad og jeg fik mere engergi.

MEN!!
Jeg ændrede personlighed da jeg tog pillerne. Det lyder voldsomt, hvilket det
egentlig også er. Mit humør svingede så meget, at jeg nogle gange næsten blev
bange for mig selv og ikke kunne genkende mine reaktionsmønstre! Pillerne
forstærker klart den følelse man har i forvejen. Dvs hvis man er i dårligt
humør,
så skal der INGENTING til at gøre mig ekstremt aggressiv, og jeg får nærmest
lyst til at slå på både børn og dyr! Og modsat hvis jeg er i godt humør, så
bliver jeg nærmest euforisk glad og overgearet.
Det er meget forvirrende at tage sig selv i, at være totalt hysterisk over en
bagatel, når man bagefter ikke fatter hvorfor man tændte sådan af. De ændrede
min personlighed temmelig meget.

Jeg kan forstå, at ikke alle har disse kraftige bivirkninger, men for mig har
det været en mindre helvede at komme igennem rent mentalt. Selvføleglig er det
rart at have tabt efterhånden over 20 kg (vejer nu 82 kg, 180 cm høj), men det
er først nu, et halvt år efter jeg er stoppet med pillerne, at mit humør
begynder at blive "normalt" igen.

Hilsen
Martin

--
Posted from [194.19.136.249]

Fra : Stroyer

Dato : 08-12-01 00:11

Hej Martin og jer andre

Jeg har før lagt et indlæg om let igen ( Efferiner) Jeg har i en over gang
brugt effedriner, men fik en ødelagt levet af det..
Men nu da jeg læser hvad Martin skriver kan jeg sider her og nikker
genkendende til det med humør svingninger, sved ture og hænder der ryster..
de piller er dyre og du ødelægger din krop.
Hilsen Stine

Fra : -=temka=-

Dato : 22-01-02 09:31

Jeg tager selv Letigen.. Det fungere fint, jeg fik ingen noget bivirking
borset fra kun kvamle en gang i mellem... jeg har tabt 10 kg på 7 uger..
Det er jo forskellige mellem mennesker hvordan de reagere ved at bruge
Letigen..

Temka

Fra : Ikaro

Dato : 04-02-02 18:17

Hej.
så er faktisk den aktiv stof i Letigen effedrin .
den virker som hmm rusmiddle, så de bivirkninger i snakker om
passer meget godt .
sådan noget "speeds" tabletter .

____
Ikaro