Delphi palette under NT
Fra : Morten Vahlkvist

Dato : 22-11-01 15:42

Hjælp

I forbindelse med flytning af computer har jeg fået mig en anden NT
profil. Det har resulteret i at intet har virket i dag. Jeg har fået mit
gamle skrivebord, og mine foretrukne igen, men da jeg nu troede at alt
var på plads, og startede Delphi 5 var min værktøjs palette væk, der var
ende ikke en simpel edit box tilbage.

Er der nogen som har været i en lignende situation, og som kan hjælpe
mig her. Hvad hedder evt. filen hvor værktøjspaletten er gemt, så kan
jeg måske finde den i stedet for at starte helt forfra med installation
af diverse tilkøbte komponenter til følge (Adskillige timers arbejde).

MVH

Morten Vahlkvist

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 22-11-01 15:51

hejsa......

jeg har prøvet det samme, og klogede lidt i hvad der skete, Alle komp.
ligger i nogle reg. keys, og det er ikke til at gennemskue....

jeg opgav, og geninstalerede hele molevitten en gang til....... det tager
lidt tid, med du slipper for en masse bøvl, hvis du gør det.....

/finn bindeballe

Fra : Morten Vahlkvist

Dato : 22-11-01 15:54

Tak.

Jeg starter den lange rejse, og geninstallerer.

Morten

Fra : Thomas Rose

Dato : 22-11-01 21:13

Hej Morten,

måske er det for sent, og måske kan det ikke anvendes... men... Delphi 5
understøtter, så vidt jeg ved i alle versioner, en "Registry" installering
hvor kun nøglerne til registreringsdatabasen "installeres" og der således
ikke installeres nogle filer - en funktion man bl.a. anvender når ens Delphi
er blevet "syg" så at sige. Jeg ved ikke om det vil virke i dit tilfælde,
hvor du har skiftet profil, men det var en mulighed at prøve. Det tager i al
fald ikke lang tid at teste om det virker, da der som sagt ikke skal
installeres filer.

Jeg kender desværre kun til funktionen under Delphi 5, og ved derfor ikke om
den også forekommer i tidligere og/eller senere versioner... måske kan en
anden svare på dette?

Cheers,
Thomas

Fra : Morten Vahlkvist