Gamel danks film efrerlys ( tidtel )
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 22-11-01 12:43

Jeg ved ikke om det er den rigtig sted eller gruppe jeg håber det .
Jeg efter lyser titel på en Dansk film med Margrete Viby og Ib Schønberg.
Efter mange forviklinger og kærligheds forviklinger kommer Margrete Viby
som gæst hos Ib Schønberg og der er en sætning som Ib Schønberg hele tiden
siger en gammel soldater kammerat fra Gongo.
Jeg ¨håbner der er nogle der kan hjælpe mig med titlen på den film på trods
af de sparsomme oplysninger.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen der er fra Viborg
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

_________________________________________ Børge Jensen ICQ#:107634963
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142107634963
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/107634963

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-11-01 19:13

jeg kender ikke ib's film, men dette link giver dig en oversigt over de film
han har medvirket i... måske du selv kan hitte det

http://us.imdb.com/Name?Sch%F8nberg,+Ib

sniper_Nolight

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 22-11-01 22:52