Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Genstart med Asus 8200 T2
Fra : SharkanDK

Dato : 22-11-01 12:24

Hej,

Jeg har fået et Asus geforce 3 TI200.

Jeg kører med flg.

Abit KT7A
AMD Athlon 1.4 GHz
512 MB RAM

Asus driver 21.81

Jeg kører Windows XP UK.

Lige pludselig genstarter maskinen uden varsel.

Hvad kan der være galt?

Før kørte jeg med Geforce 2 Pro 64 DDR. Der var ingen problemer.

På forhånd tak.

Fra : SharkanDK

Dato : 22-11-01 17:07

Det er åbenbart Asus driveren som er problemet. Jeg har prøvet både med
21.81 og 21.81a. Det er det samme. Nu kører jeg så med Nvidia 21.83 som er
WHQL. Men nu kan jeg vel ikke bruge de der 3D briller som følger med Asus
kortet?

Hvad med de andre utilities til Asus 8200 T2? Kan jeg bruge dem ?

På forhånd tak.

Fra : lars

Dato : 23-11-01 09:42

næppe
men prøv, så finder du jo ud af det.

Fra : SharkanDK

Dato : 23-11-01 11:59

> men prøv, så finder du jo ud af det.

Ja ok, men hvordan kan det være at pc'en går ned med Asus egen driver? Er
det fordi jeg ikke har et Asus bundkort? Eller er der ikke lavet en
ordentlig driver til XP endnu ?

Fra : Jacob Larsen

Dato : 23-11-01 13:50

On Fri, 23 Nov 2001 11:59:08 +0100, "SharkanDK"
<sharkandk@hotmail.com> wrote:

>Ja ok, men hvordan kan det være at pc'en går ned med Asus egen driver? Er
>det fordi jeg ikke har et Asus bundkort? Eller er der ikke lavet en
>ordentlig driver til XP endnu ?

Jeg tror ikke ASUS har lavet en ordentlig XP driver endnu. Jeg kører
også XP, og jeg får en underlig fejl hver gang jeg starter op, og
ASUS' driver er installeret. Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert,
men det eneste der ser ud til at virke er Nvidias Detonator driver.
Men nu vil jeg prøve at geninstallere, og se hvad der sker ved det.
Måske kommer jeg også lidt højere op i 3Dmark2001.
Mit kort er forresten et GF2Pro med 64 MB DDR ram.

/Jacob Larsen

Fra : lars

Dato : 23-11-01 14:58

Tjaa måske , jeg ved det ikke
jeg har et asus geforce3 ti200 og et asus bundkort a7v133 og det køre fint
med windows xp og med
asus egne drivere, så jeg har lidt svært ved at udtale mig om kompabilitets
problemer ...

Fra : SharkanDK

Dato : 23-11-01 15:23

> [...]
> med windows xp og med
> asus egne drivere, så jeg har lidt svært ved at udtale mig om

Har du installeret den der AGP GART driver ?

Kan du godt installere alle de utilities der er lavet til det, f.eks. vcr
osv. ?