Køge MC center
Fra : kenn@primera.dk

Dato : 22-11-01 11:47

Var lige i Køge MC, og hente et blinklys til en XJ600S pris 165,- med
påtrykt varenr. fra Max´ mc import (mc nøglen)

Da jeg efterfølgende kom ned til min kammerat, ser jeg i mc nøglen at det
kun burde koste 150,- Så de afgører åbenbart selv hvor meget de skal tjene
på delene, og er tilsyneladende ligeglade med vejl. priser.

I dette tilfælde har de tjent 10% ekstra, for jeg gider ikke at spilde tid
og benzin på at køre ud og brokke mig.

kenn@primera.dk
www.primera.dk
XJ600S ´98

Fra : Claus MC

Dato : 22-11-01 13:01

"kenn@primera.dk" <dont@spam.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun burde koste 150,- Så de afgører åbenbart selv hvor meget de skal tjene
> på delene, og er tilsyneladende ligeglade med vejl. priser.

Vejledende priser er vejledende.......han må selv bestemme hvad han vil tage
for et blinklys og du må selv bestemme om du vil købe det til den pris !

/Claus

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 22-11-01 15:46

"Claus MC" skrev

> Vejledende priser er vejledende.......han må selv bestemme hvad han vil
tage
> for et blinklys og du må selv bestemme om du vil købe det til den pris !

Ja, det er da rigtigt, men så er mc nøglen jo ikke meget værd.

Mc nøglen angiver jo netop prisen til at være xxx antal kr. og henviser til
en af forhandlerne. Heriblandt Køge MC center.

Nok om det. Køge MC bliver jo nok heller ikke stedet jeg skal handle dele
alligevel, kun hvis jeg står og mangler noget uden at kunne vente på lev.
tiden hos den lokale (Brdr. Stevns). De har trods alt et noget større lager,
og det skal da også dækkes ind.

kenn@primera.dk
www.primera.dk
XJ600s div ´98

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-11-01 17:59

Claus MC wrote:

> "kenn@primera.dk" <dont@spam.me> skrev i en meddelelse

> Vejledende priser er vejledende.......

Heldigvis ...for min pusher sælger det gerne billigere en mc-nøglen
siger
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 22-11-01 23:30

"Jes Vestervang" skrev

> Heldigvis ...for min pusher sælger det gerne billigere en mc-nøglen
> siger

Heh, havde det været til den side havde jeg nok heller ikke sagt noget ondt
om dem

kenn@primera.dk
www.primera.dk
XJ600s div ´98