if God was bone of us
Fra : Frøkjær Koncert

Dato : 22-11-01 09:12

Hvem synger If God was one of us ??

Det er en fin sang !

Troels Frøkjær

--
www.froekjaerkoncert.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 22-11-01 09:32

Frøkjær Koncert skrev (Frøkjær Koncert wrote) ...
> Hvem synger If God was one of us ??

Joan Osborne (Ozzys datter, tror jeg).

Fra : Wiseguy

Dato : 22-11-01 09:47

"Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> wrote in message news:MPG.1666d661bb798543989bff@194.19.194.7...
> Frøkjær Koncert skrev (Frøkjær Koncert wrote) ...
>
> Joan Osborne (Ozzys datter, tror jeg).

OG Prince

Gad vide hvem der egentlig har lavet nummeret. Prince har jo for vane at lave musik til andre og så senere indspille nummeret selv.
(og omvendt)

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Emil Rune

Dato : 22-11-01 09:56

"Wiseguy" <no@way.com> skrev i en meddelelse
> "Peter Fjelsten" <fjelsten@mail.dou.dkny> wrote in message

> OG Prince

OG Al Yankovic (selvom den er noget alternativ ;)

Fra : Troels

Dato : 22-11-01 14:41

> OG Al Yankovic (selvom den er noget alternativ ;)

Er det ham der har lavet "What if god smoked cannabis"

/Troels
--
_____________
ICQ: 109747268

Fra : Emil Rune

Dato : 22-11-01 16:04

"Troels" <tllund@hot_I-AM-EVIL!!!!_mail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ham der har lavet "What if god smoked cannabis"
>
> /Troels
> --

Yup

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 22-11-01 10:37

> OG Prince
>
> Gad vide hvem der egentlig har lavet nummeret. Prince har jo for vane at
lave musik til andre og så senere indspille nummeret selv.
> (og omvendt)

Det er faktisk Prince der laver et cover. Det sker på "Emancipation"
triple-albummet fra 96. Der står forfatter som Bazilian/Prince.. Bazilian må
være ham som skrev nummeret til Joan, for det kom da før 96?

Rune

Fra : Peter G.

Dato : 22-11-01 10:41

In article <IY2L7.146$TN1.4495@news000.worldonline.dk>, Wiseguy
<no@way.com> wrote...

> OG Prince
>
> Gad vide hvem der egentlig har lavet nummeret. Prince har jo for vane at lave musik til andre og så senere indspille nummeret selv.
> (og omvendt)

Skrevet af Eric Bazilian og originalt fremført af ham og Joan Osborne på
hendes album "Relish" . Senere udført i en cover-version af Prince på
hans album "Emancipation", hvor han selv i starten af sangen siger "We
didn't write this song, but listen.."

(Og hun er ikke Ozzys datter)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 22-11-01 18:56

Peter G. skrev (Peter G. wrote) ...
> (Og hun er ikke Ozzys datter)

Ups. Det havde jeg hørt.

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 22-11-01 10:55

The weakest link Peter Fjelsten <fjelsten@mail.dou.dkny>, dared to
write this anyway:

>Frøkjær Koncert skrev (Frøkjær Koncert wrote) ...
>
>Joan Osborne (Ozzys datter, tror jeg).

De har ikke noget med hinanden at gøre.

Og Ozzy hedder OsboUrne til efternavn.