Hey, nu virker det sørme.... ikke?
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 22-11-01 02:39

Subj. er delvist et citat fra 'Gud Edlich'
Her klokken 02.00 den 22.nov. 01 finder jeg fire indlæg på dk.edb.mac
fra Martin E.
Og ikke noget som helst andet.
Ved godt at TDC kunder (som mig selv) har problemer med news.
Er her nogen som ved, hvornår det bliver i orden igen? Eller skal vi
appellere til endnu højere magter? Det påfaldende og morsomt, at kun
Martins indlæg kommer igennem, men han har jo osse forbindelserne i
orden ... må man formode (konstatere)
Men jeg savner nu altså alle de andre deltagere i edb.mac !
Har vredet armen om på min MacSoup flere gange, men det hjælper ikke.
--
venlig hilsen,
Mich. Ottosen - og det var så det

Fra : Martin Edlich

Dato : 22-11-01 03:44

In article <1f395xh.eae7x08r5r0mN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Er her nogen som ved, hvornår det bliver i orden igen?

Det er i orden nu - indlæggene kommer frem som skidt fra en spædekalv.
Hvis du stadigvæk har problemer, må det skyldes suppen.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 22-11-01 03:20

> Det er i orden nu - indlæggene kommer frem som skidt fra en spædekalv.
> Hvis du stadigvæk har problemer, må det skyldes suppen.
Og jeg som genopbyggede desktoppen og kørte både Disk First Aid samt
Norton (uden at finde noget), og da det ikke virkede forsøgte med den
gamle NewsWatcher for til sidst at geninstallere MacSoup. Og så troede
jeg oven i købet at det var det sidste der gjorde udslaget....

Hvor er jeg dog naiv!

--
Robert J. Widenmann
mari-bob@post8.tele.dk