Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Ringe hjem fra Australien
Fra : Henning

Dato : 21-11-01 22:32

Jeg søger et teleselskab, som kan tilbyde det, jeg tidligere havde som
Interoute, men som ikke findes mere
Det går ud på, at du ringer til et dansk 80-nummer, hvorfra du ringer
videre ud i verden. Kunne bruges både til mobil og fastnettelefon, fra
Danmark og ud og omvendt! Det var hamresmart - og billigt! Desværre er
ordningen ophørt for et halvt års tid siden, og jeg søger et nyt
teleselskab! (Jeg smutter en tur down-under om 3 uger, og ville gerne
have det på plads inden

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : thl

Dato : 22-11-01 13:18

Henning <newsmail@mailme.dk> skrev i en
http://www.go-bananas.dk/

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 22-11-01 16:02

thl> Henning <newsmail@mailme.dk> skrev i en
thl> news:047ovt4s43tmqdlnus3617g9svfv9hrc4b@4ax.com
thl> http://www.go-bananas.dk/

Det ser OK ud.

Jeg bruger http://www.supertel.dk

Det er billigere fra mobiltelefoner (for mig) og så betaler man med kreditkort eller PBS.

--
Niels Elgaard Larsen
E-mail: elgaard@diku.dk <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>

Fra : Henning

Dato : 22-11-01 16:32

On 22 Nov 2001 16:01:35 +0100, Niels Elgaard Larsen <elgaard@diku.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg bruger http://www.supertel.dk
>
>Det er billigere fra mobiltelefoner (for mig) og så betaler man med kreditkort eller PBS.

Har netop talt med Supertel - det kan ikke svare sig, når jeg ringer
via mobil. Det fungerer åbenbart på den måde, at man ringer op til
SuperTel, som ringer tilbage til dig, hvorefter du får en klartone og
kan ringe videre ud i verden?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Henning