Jeg ved det godt!
Fra : Jan Petersen

Dato : 21-11-01 22:18

Men da jeg ingen nye meddelelser får i netop denne gruppe

Håber i bærer over

Jan Petersen

Fra : Armand

Dato : 22-11-01 00:44

Jan Petersen <jan_j_p@undermaatten.dk> skrev i en
> Men da jeg ingen nye meddelelser får i netop denne gruppe
> Håber i bærer over

Det er jo en form for døds-spiral:
Provideren (TDK?) svigter, hvorfor man ikke engang kan finde de
oplysninger der forekommer i andre strenge om emnet

--
Armand.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-11-01 12:37

TDK svigter groft - derfor gik jeg i går over til sunsite.auc.dk istedet.

Fra : RpR

Dato : 22-11-01 16:06

> TDK svigter groft - derfor gik jeg i går over til sunsite.auc.dk istedet.

TDC har ændret på news.tele.dk så man skal slette sin news konto i Outlook
og lave den igen samt hente NG'er, så virker det fint.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-11-01 17:10

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> TDC har ændret på news.tele.dk så man skal slette sin news konto i Outlook
> og lave den igen samt hente NG'er, så virker det fint.

Næh, det gør ikke - for deres message ID's eller sådan noget er også ændre,
så man skal ind og slette sine DBX-filer.

Se her:

Der opstod en fejl på newsserveren torsdag i sidste uge.
Denne fejl har medført at alle grupper har fået nye artikelnumre.

Løsningen er:

1) Unsubscribe/frameld fra alle tilmeldte nyhedsgrupper.
2) slet .dbx filer fra OE's cache - vær opmærksom på at der også findes
..dbx filer til E-post styring så slet kun dem der omhandler NEWS (Disse
filer kunne for eksempel hedde dk.admin.dbx hvis man har abonneret på
dk.admin).

Rittig

Fra : RpR

Dato : 22-11-01 19:41

> Næh, det gør ikke - for deres message ID's eller sådan noget er også
ændre,
> så man skal ind og slette sine DBX-filer.

De ryger når du fjerner din konto i outlook, kan ske du lige skal lukke og
genstarte programmet.
Nu kører jeg med IE 5.0 og tilhørende outlook, ved ikke med det gamle 4.0

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 22-11-01 16:30

> TDK svigter groft - derfor gik jeg i går over til sunsite.auc.dk istedet.

Pudsigt at du netop valgte at gøre det igår, for igår gik TDCs servere
iorden igen, og de virke altså nu
--
Jacob (med en knap så iorden babygixxer)

Fra : Armand

Dato : 22-11-01 16:47

Henrik Steen Larsen <hsl@adslhome.dk> skrev i en
> TDK svigter groft - derfor gik jeg i går over til sunsite.auc.dk
istedet.

- - - som ikke er en udbyder(?)
Derved scorer TDK da stadig dine penge uden at (ville) levere varen :-/

--
Armand.

Fra : Jan Petersen

Dato : 22-11-01 19:20

Jeg gjorde som tidligere beskrevet - slettet acount og startet igen. Så
virker det

Tak for rådene

Jan Petersen

Fra : RpR

Dato : 22-11-01 19:42

> Jeg gjorde som tidligere beskrevet - slettet acount og startet igen. Så
> virker det
>
> Tak for rådene

anytime =)