***SortSonic...***
Fra : Mr.Stock

Dato : 21-11-01 22:19

HEj!
er der nogen der ved hvor meget det koster at autolakerer sin sonic fra
sort til hvis.. ca pris?
og er der nogen der ved hvordan jeg får mit sæde rødt istedet for
sort(det skal holde)!

og tilsidst...! hvad er forlygteskærm(evt. link til et billed med en) og
hvad er "farvel lys"?

det var alt!
HUsk seriøse lange og gode svar gir Points'ne!

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Jensen

Dato : 21-11-01 22:43

Du bliver ved med den Sonic, hva?
Se dog at få købt svinet, tun den, og kør/lign
de andre proller på Sonic's...

Venlig hilsen
Lasse Jensen
lgjensen@SLETMIGmail.tele.dk