Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Premier 6.0 komprimerings expert søg~
Fra : Krustov

Dato : 21-11-01 22:16

Hej,

Er du hardcore Adobe premiere 6.0 Expert. Jeg har et grabber kort Pinnacle
DV 500. Det som er interessant for mig er at jeg grabber en reklamefilm /
program og vil herefter gerne komprimere det til feks. MPEG / AVI / DIVX.
Dette fungerer ok, og alt er koblet op med bånd maskiner programmet fungere
perfekt med grabber kortet med mere, men som en Expert vil vide er der 1000
vis af opsætninger og muligheder. Jeg kunne godt tænke mig, at have en
håndfuld faste opsætninger i forskellige kvaliteter m.m.

Er du hardcore indenfor dette felt så skriv en mail. Du får selvfølgelig
betaling da det er på mit job jeg skal lave bruge dette.

Jeg søger bare for at slå det fast en person der kan komme ud og hjælpe med
opsætningen på et produktionsselskab i Storkøbenhavn.

mvh

NK