Forsvundet menu i Word2000
Fra : Claus Bækgaard

Dato : 21-11-01 21:06

Hej

Jeg har en bruger (på en hjemmearbejdsplads-PC'er), der på én eller anden
måde har 'misrøgtet' som Word 2000 sådan at han ingen værktøjsbjælker har og
heller ingen menu.

Troede først bare, at han var kommet til at aktivere 'Fuld skærm' i menuen
'Vis', men følgende symptomer taler imod dette:

- Det lille vindue med 'Luk Fuld skærm' er ikke at se nogen steder.
- ESC-tasten har ingen effekt.
- Menuen kommer ikke frem, når musen flyttes til toppen af skærmen.
- Genvejstaster til menuen virker ikke. F.eks. Alt+V for 'Vis'-menuen. Dog
virker f.eks. CTRL+S for 'Gem'.

Brugeren har prøvet at geninstallere officepakken uden at det har hjulpet.

Jeg går ud fra, at der ligger en dum indstilling, der gemmer sig i hans
profil (administrator), men hvordan får jeg lettest hans menu frem igen.

Claus

Fra : pre

Dato : 22-11-01 19:55

Hent følgende KB-artikel hos MS: Q211793. Den har fuld vejledning til at
hekse menuen tilbage.
pre

Fra : Claus Bækgaard

Dato : 23-11-01 00:03

"pre" <send@ingen.mail> skrev i en meddelelse
> Hent følgende KB-artikel hos MS: Q211793. Den har fuld vejledning til at
> hekse menuen tilbage.

Det ser meget fornuftigt ud - jeg får ham til at prøve det af i morgen.

Takker

Fra : Claus Bækgaard

Dato : 27-11-01 21:18

> Det ser meget fornuftigt ud - jeg får ham til at prøve det af i morgen.

En sletning af normal.dot gjorde tricket!!!