Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Photoshop 6.0
Fra : Mona & Morten

Dato : 21-11-01 20:52

Hejsa!

Jeg har for godt en måned siden forespurgt på, om der var nogen der kunne
hjælpe mig med at finde ud af hvordan man lavede en udtoning på et billede i
adobe photoshop 4.0 - jeg fik bla. et ganske glimrende svar med henvisning
til en hjemmeside om adobe 6.0.

Nu har jeg desværre fået slettet dette svar, måske der var nogen der kunne
hjælpe igen, da jeg ikke kan finde frem til metoden...

Mona

Fra : Madsen

Dato : 21-11-01 22:37

"Mona & Morten" <Morten-johansen@post.tele.dk> skrev:

> [...]
>
> Nu har jeg desværre fået slettet dette svar, måske der var nogen der kunne
> hjælpe igen, da jeg ikke kan finde frem til metoden...

Linket du fik dengang var:
<http://www.thinkdan.com/tutorials/photoshop/feathering/index.html>

Madsen.
(Godt man har 'Egon' hos Tiscali ;)