E-Mail
webnoob 5265
Langsom Agent
Fra : Jesper Lismoes Hanse~

Dato : 21-11-01 20:12

Hejsa.

Efter reinstallation er min Agent 1.8 blevet meget langsom til af
hente nye headers - der kan godt gå 10-20 sekunder på at hente 10 nye
headers.

Når de først er hentet er der ingen problmer med at få selve teksten
hentet ned i en fart.

Hvad går der galt ?

Mvh
Jesper Hansen

Fra : OJ

Dato : 21-11-01 22:14

On Wed, 21 Nov 2001 20:11:56 +0100, Jesper Lismoes Hansen <lismoes@mail.dk>
wrote:

> [...]
>headers.
>
>Når de først er hentet er der ingen problmer med at få selve teksten

Kunne det være dette problem?

Fra Agents help-file.

> [...]
>
>When unchecked, Agent purges messages with numbers lower than the range of available messages reported by the news server. Since there are often gaps in the available range of messages, this setting may cause Agent to keep messages that are no longer available.

Ole

Fra : Jesper Lismoes Hanse~

Dato : 22-11-01 07:26

On Wed, 21 Nov 2001 22:14:07 +0100, OJ <anfield@mail.dk> wrote: