Nokia 3210 virus??!!
Fra : RE FrEaK

Dato : 21-11-01 18:50

Hej NG!

Jeg har lige fået tilsendt mig en "virus" til min Nokia telefon, i beskeden
stod der:

Displays:
o_o FAX e

FLASHMSG:
www.iki.fi/pat/nokia

Og nu står der hele tiden FAX e øverst på min mobils display, og det går mig
virkeligt på nerverne.

Hvordan kan jeg fjerne det?

Med Venlig Hilsen
Anders Lerager

Fra : Morten Jensen

Dato : 21-11-01 19:02

> [...]
>
> FLASHMSG:
> www.iki.fi/pat/nokia
>
> Og nu står der hele tiden FAX e øverst på min mobils display, og det går

Indsæt et andet simkort i mobilen og sæt dit eget i bagefter og vupti så er
det væk...

Det er ikke en virus, gøre heller ikke skade på telefonen..

Morten

--
Få din mobil unlocked - 70 kr.
Kontakt mortenjensen@get2net.dk

Fra : RE FrEaK

Dato : 21-11-01 19:09

Sorry to tell ya, men det har jeg prøvet, og det virker ikke ...

Er der andre muligheder, eller skal jeg bare blive ved med at prøve med
andre simkort ?

Fra : Morten Jensen

Dato : 21-11-01 19:09

Mener at det skal være et simkort fra et andet selskab end det der sidder
i..

Det virkede på min..

Morten

Fra : RE FrEaK

Dato : 21-11-01 19:17

Jeg har Telia, og jeg har prøvet at bytte det ud med både TDC og Orange
kort, men nothing works...

Kender nogle andre af jer en anden måde at få det til at virke på?

Jeg skriver hvis det virker!

Fra : GJ

Dato : 21-11-01 22:15

On Wed, 21 Nov 2001 19:08:32 +0100, "RE FrEaK" <alerager@gamepower.dk>
wrote:

>Sorry to tell ya, men det har jeg prøvet, og det virker ikke ...
>
>Er der andre muligheder, eller skal jeg bare blive ved med at prøve med
>andre simkort ?

jeg fik denne for nok et år siden..... intet hjalp og selskabet kunne
intet gøre... men da jeg havde gloet på det i 2 uger... (hvilket var
RET irriterende) forsvandt det af sig selv...

Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-01 18:18

RE FrEaK <alerager@gamepower.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9tgqek$rjq$1@sunsite.dk...
> Sorry to tell ya, men det har jeg prøvet, og det virker ikke ...
>
> Er der andre muligheder, eller skal jeg bare blive ved med at prøve med
> andre simkort ?

Når det andet simkort er i skal man trykke det andet simkorts kode på
telefonen....

Fra : Søren Larsen

Dato : 21-11-01 21:33

> Og nu står der hele tiden FAX e øverst på min mobils display, og det går
mig
> virkeligt på nerverne.
>
> Hvordan kan jeg fjerne det?

Der er et lille program hvormed du kan lave disse meddeleser / virus. Dette
program mener jeg hedder noget med flashmsg el. lign. Det kræver at du har
et datakabel til din telefon.

Det kan være du kan finde dette program på www.mobile.box.sk det er da et
forsøg værd. Jeg skal nok lige se om jeg kan finde det, og i så fald sender
jeg det lige til dig.

Mvh.
Søren

----------
Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : Fischer

Dato : 22-11-01 06:57

> Og nu står der hele tiden FAX e øverst på min mobils display, og det
> går mig virkeligt på nerverne.

Hvis skidtet i øvrigt virker som det skal, så kan det vel ikke være nogen
katastrofe.
Du må have nogle flossede nerver!

*Fischer

Fra : Morten Bacher Morten~

Dato : 26-11-01 08:49

Det er bare et gammlet program, som kan et par tricks. Det er intet problem
at få fjernet fax-indikatoren igen. Send en mail til mig på
bax@taxidriver.dk med dit nummer - så kan jeg fjerne det.

Bax