Menuet 308i konfig spørgsmål
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 21-11-01 11:33

Jeg har et ønske om at sætte min 308i'er (nej, det er ikke en Peugeot med
indsprøjtning) til ved indringning fra en bylinje at give en indtalt besked,
afvente indtastning af lokalnr., og herefter bare ringe til en ringegruppe.

Jeg går ud fra, at jeg under "indringning" skal vælge "talebesked med
indvalg" som nr 1 og "ringegruppe" som 2. Mit problem er bare, at når man så
ringer ind, efter at have fået hørt talebeskeden, umiddelbart efter får en
optage-tone. Og det er i øvrigt heller ikke muligt at foretage indvalg. Hvad
gør jeg umiddelbart forkert?

Desuden kunne jeg godt tænke mig, at man bliver viderestillet til en
ringegruppe, såfremt det indvalg, som man har foretaget, er optaget eller
ikke svarer efter en periode. Er dette muligt?

Vh, Lars.

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 22-11-01 10:06

Har fået det til at virke.